Miten vauva sai alkunsa?

Mulla oli takana n. vuoden "selibaatti", kun erottiin kumppanin kanssa. No palattiin sitten heinäkuussa virallisesti yhteen ja päätettiin saman tien edistää hommia ja alkaa yrittämään lasta. Olin henkisesti varautunut siihen, että saa pitkäänkin yrittää, mutta tokalla kierrolla jo onnistikin.
Nyt on vähän pää pyörällä näiden kaikkien muutosten kanssa! :happy7

Meneillään siis rv 10+6 ja toiveet että kaikki menee hyvin.
 
Muokattu viimeksi:
Sektion jälkeen söin pillereitä puoli vuotta, huhtikuuhun asti, jonka jälkeen ne pois kun ajatus oli että sisarus saa tulla mahdollisimman pian. Vuosihan se suositus aika raskauksien välissä on. Koska imetin ja imetän edelleen, niin kuukautisia ei näkynyt joten jätin ne sitten sillä, että kun ne aikanaan alkaa niin sitten ollaan jo kuitenkin suht turvallisilla vesillä.
Alkoihan ne sitten ja yhdet kuukautiset ehti tulla ja seuraavia ei tullutkaan:grin Ja ihan vähän vaille vuosi tuli raskauksille väliksi
 
10kk ehdittiin yrittää. Tätä raskautta ennen mahtuu tähän vuoteen yksi keskeytynyt keskenmeno ja yksi kemiallinen raskaus. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin ! Viikkoja tällä hetkellä kasassa 11+1.
 
Mulla oli ehkäisypillerit käytössä ja sovittiin miehen kanssa, että häiden jälkeen jätetään ne pois. No eipä maltettu sinne asti vaan lopetettiin jo yhtä laattaa aiemmin ja heti sitten tärppäs eli pääsin häitämme juhlimaan alkumaljaakaan ottamatta ja tavallista väsyneempänä mutta ei kyllä harmita, onnellisia ollaan tästä ❤
 
Sektion jälkeen söin pillereitä puoli vuotta, huhtikuuhun asti, jonka jälkeen ne pois kun ajatus oli että sisarus saa tulla mahdollisimman pian. Vuosihan se suositus aika raskauksien välissä on. Koska imetin ja imetän edelleen, niin kuukautisia ei näkynyt joten jätin ne sitten sillä, että kun ne aikanaan alkaa niin sitten ollaan jo kuitenkin suht turvallisilla vesillä.
Alkoihan ne sitten ja yhdet kuukautiset ehti tulla ja seuraavia ei tullutkaan:grin Ja ihan vähän vaille vuosi tuli raskauksille väliksi

Meillä aika sama tilanne. Mä plussasin meidän ekan 1v. päivänä, no olisin toki voinut testa muutamaa päivää aiemmin, mutta jotenkin aattelin että kiva kun näin tuli se vuosi väliä. :hilarious:
 
Takaisin
Top