Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa kiva kun täällä on muitakin nelikymppisiä. Mulla on sama tilanne, nuorin täyttää just 19.Elokuussa jätettiin pillerit pois, asuimme vielä eri kaupungeissa töittemme vuoksi. Ajattelin että raskaaksi tuleminen voi olla vaikeaa jo ikäni takia 40v ja koska edellisestä raskaudesta oli jo 17 v.
Yritin valmistella miestäni siihen, ettei raskaaksi tulo ole välttämättä helppoa tai se voi olla jopa mahdotonta.
Pillereitten lopetuksen jälkeen tuli tyhjennysvuoto vasta syyskuussa ja ensimmäiset kuukautiset lokakuun alussa. Lokakuun puolivälissä saimme vihdoin yhteisen asunnon ja vierailin miehen luona kun allekirjoitumme vuokrasopimuksen, mutta palasin vielä omiin töihini toiseen kaupunkiin. Marraskuun ensimmäisellä viikolla vihdoin pääsimme saman katon alle pysyvästi.
Seuraavalla viikolla olin ystävääni auttamassa ja samalla ymmärsin ettei kuukautisia ole näkynyt ja kerroin siitä ystävälleni. Itse en ollut jotenkin edes ajatellut raskauden mahdollisuutta kun miehen kanssa lokakuussa tapasimme vain 1 päivän ajan ja kierto ei ollut edes päässyt tasaantumaan pillereiden jälkeen. Ystäväni oli kuitenkin erimieltä ja lähti samalta istumalta apteekkiin ostamaan testiä ja plussa sieltä heti pamahti.
Todella positiivinen yllätys, mutta kyllähän tällä iällä ja täällä ulkomailla odottaminen on hiukan erilaista kuin aikanaan nuorena siellä Suomessa.