Miten vauva sai alkunsa?

Onneks tätä näkökulmaa on avarrettu tyyliin et onko 10 vuotta yritetty ja esikoinen tulossa vai yk 1 tärppäs vai jotain siltä väliltä

Mä niiiiin jännään koska pääsee salaiselle puolelle. Kriteerit pitäis täyttyä ja tiistaisin vissiin lisätään uusia jäseniä :rolleyes: onkohan siellä jo paljon väkee?
 
Syyskuun alussa annettu lupa tulla ja tässä ollaan :)
 
Mä kans tässä lasken viestejä että voi laittaa pyynnön salaiselle. 7 tämän jälkeen enää. Salaisella on varmaan melkein kaikki muut jo
 
Heppunen oot nopee! Mulla menny 3-4 vrk :rolleyes: ja mielestäni oon ollu tehokas.

Töissä en oo ollu tällä välin mut nää 1 ja 3 vee pyörii jaloissa...
 
Näin on! Ja monesti käy niin et yleinen puoli hiljenee ennen pitkää mut jutut jatkuu salaisella puolella vuosia.

Ompas mukava et täällä on paljon meitä iäkkäämpiä äitejä mukana!
 
Näin on! Ja monesti käy niin et yleinen puoli hiljenee ennen pitkää mut jutut jatkuu salaisella puolella vuosia.

Ompas mukava et täällä on paljon meitä iäkkäämpiä äitejä mukana!

Vitsit sä sanoit jossain toisessakin viestissä noin :p. En koe olevani iäkäs, yhyy :eek:! En ainakaan tunnusta väriä.
 
Mä kans tässä lasken viestejä että voi laittaa pyynnön salaiselle. 7 tämän jälkeen enää. Salaisella on varmaan melkein kaikki muut jo

Ei salaisella puolella ole vielä kun viisi keskustelijaa. Ja kohta mäkin (suurella todennäköisyydellä) väistyn sieltä syrjään, että hyvin ehditte juttuihin mukaan! :)
 
Voi sori mä en ihan tarkkaan muista mitä kaikkee oon kirjottanu
 
Laitoin kans eilen pyynnön salaiselle puolelle, jospa tänään meitä pääsee sinne useampi :)
 
Juu vaihtoehtoisia tapojakin on, kuten meillä :grin Naispari ollaan joten eipä perinteinen oikein tullut kysymykseen.

Tää Loinen jäi messiin kolmannen IVF:n toisesta PASsista :) Mutkia mahtunut vuosiin ja näihin hoitoihinkin.
 
Voi sori mä en ihan tarkkaan muista mitä kaikkee oon kirjottanu

Sen ei ollut tarkoitus olla kärkevä kommentti, vaan pilke silmäkulmassa sanottu. Äänensävyä on joskus vaikea saada mukaan tekstiin. Sori jos hermostutin :sad001
 
Sen ei ollut tarkoitus olla kärkevä kommentti, vaan pilke silmäkulmassa sanottu. Äänensävyä on joskus vaikea saada mukaan tekstiin. Sori jos hermostutin :sad001
En mä hermostunu enemminkin säikähdin et joku muu suuttu. Mulla 35 kriisiä pukkaa
 
Katsoin kans et taisi olla useampi yli 30v mukana, itse 33 = ) Ei hitto :D näpytin kolme kertaa ton hymiön surulliseksi vahingossa : (
 
Minä laitoin pyynnön salaiselle puolelle joitakin päiviä sitten, toivottavasti pääsen pian :rolleyes:
 
Ja alkuperäiseen aiheeseen..kkm jälkeen odotettiin yksi kierto, jonka jälkeen ajatuksella - tulee jos on tullakseen - ja toisesta kierrosta tärppäsi
 
Takaisin
Top