Miten te tapasitte?

Meillä ei oo mitään yltiöromanttista tarinaa :D tavattiin 2v sitten juhannuksena baarissa.molemmat olivat kaverin seurassa ja alunperin meidän kavereilla piti olla jotain vispilänkauppaa..menikin sit lopulta niin että minä heräsin aamulla nykyisen aviomieheni vierestä :D sen jälkeen ollaan oltu yksi yö erossa ja nekin oli miehen polttarit. Kesäkuussa vietettiin häitä ja nyt ootellaan esikoista :) :Heartred
 
Onpa kiva kyl lukee näitä tarinoita!:)

Me tavattiin mun avopuolison kanssa baarissa:) tiedettiin toisemme etukäteen,lähinnä moi-tuttuja. Oltiin baarissa helmikuun puolen välin paikkeilla perjantaina ja nähtiin ohi mennen. Lauantaina toisessa baarissa sitten mies tuli tulibaaritiskille ja eka lause oli: " ai oot taas baarissa?". Oli kuulemma nähnyt mut perjantainakin :wink siinä sit kierreltiin ympäri baaria erikseen ja vilkuiltiin toisiamme. Jossain vaiheessa iltaa kuitenkin annettiin periksi ja istuskeltiin yhdessä ja tanssittiin ja juteltiin. Lähdinpä hänen mukaansa hänen kaverin luo jatkoille. Sieltä sitten mentiin yhdessä mun luo (mä oon kuulemma oikeen pyytäny, en vieläkään myönnä:wink). Tietysgi seksi kuulu asiaan :) Aamulla halailua ja yhteinen suihku ja vein miekkosen kotiin, oli lähdössä omaan jääkiekkopeliinsä :) Hänen puhelimensa akku oli loppu ja otin sit hänen numeronsa, mut en uskaltanu lähettää viestiä, aattelin et luulee mun olevan liian innokas :''D Onneks hän kaivo silti mun nu eron joltakin ja tekstas mulle ja nähtiin illalla uudelleen :)

Hän oli tuolloin myös armeijassa, joten nähtiin aluks vaan viikonloppuisin. Sit kun armeija päätty oltiin oltu 4kk yhdessä virallisesti:) loppuvuodesta muutettiin yhteen mun asuntoon:)

Matkan varrella on ollut ylä- ja alamäkiä, pieni erokin, joka kesti noin viikon. Kaikella on tarkoituksensa aattelen. Sen jälkeen mein suhde on ollu entistä parempi:) emmekkä miinusta eroaikaa kokonaisuudesta, otetaan se aikuistumisen kannalta ja sitä tarvittiin :)

Yhteenvetona: seurustelu alkoi 2008, kihloihin 2011 :) yhteistä eloa siis kaiken kaikkiaan ens vuoden maaliskuussa 7 vuotta:Heartbigred
 
Me tavattiin mun juhlissa, seurustelin sillon vielä toisen miehen kanssa ja nykyinen mieheni tuli yhteisten kavereiden mukana. Ei ollu mitään ihastumista saati muutakaan sinä iltana. Lisäsin nykyisen mieheni fb kaveriksi juhlien jälkeen ja noin kuukausi siitä erosin exästä, tämä nykyinen alkoi viestittelee ja kyselemään vointia jne. Siitä se sitten lähti :D Ensin ajattelin etten todellakaan halua tuota miestä, joku siinä kuitenkin muuttui ja tässä sitä ollaan. Puoli vuotta seurusteltiin, muutettiin yhteen, siitä puolisen vuotta niin ostettiin talo. Rehellisesti sanottuna tämä nykyinen on ensimmäinen mies joka oikeasti tuntuu siltä oikealta heti alusta asti. Sekä ainoa mies josta vanhempani ovat aidosti pitäneet.
 
On kyllä hienoja tarinoita!

Me tapasimme (muutaman muun tapaan) Suomi24:n kautta 3,5 vuotta sitten. Alkuun oli jotenkin noloa kertoa tavanneensa netissä, mutta se on sitä nykyaikaa. :D Viestiteltiin noin viikon verran mesessä ja päätettiin tavata ennen kuin lähden toiselle paikkakunnalle kesätöihin. Tavattiin miehen kotona, mikä oli uskaliasta nettideittailua, mutta jotenkin se tuntui parhaalta vaihtoehdolta. Teimme tortilloja yhdessä ja katselimme leffan. Oma oleminen tuntui heti helpolta ja juttu kulki. Sen jälkeen tapasimme aina kun kesätöiltäni ehdin ja 3 kk tapsilun jälkeen vakuutuin niin, että rupesimme seurustelemaan. Siitä taas 3 kk eteenpäin ja muutin miehen nurkkiin asumaan. Olin opintojen loppuvaiheessa ja opintotuki loppui, joten perustelimme nopeaa muuttoa myös taloudellisesti. Sieltä on tiemme kulkenut töiden perässä tänne missä nyt makselemme talolainaa yhdessä. En voisi kyllä kuvitella itselleni sopivampaa miestä, vaikka vauvavuosi ja uusi raskaus onkin tuonut omat haasteensa parisuhteeseen.
 
Laitetaan nyt omakin :
Vannoutuneena ikisinkkuna lähdin kesän alussa 2011 nauttimaan vähän siideriä lähimaaston puistoon. Siinä istuskeltiin ja yks miespuolinen tuttu tuli sit vastaan ja liitty seuraan. Joku soitti sille ja tää pyysi sen sitten kans samaan poppooseen,the more the merrier.. Kun tää tutun kaveri sit saapu niin meinasin pyörtyä. Herra ei ollut yhtään mun "tyylinen" enemmän sellanen rock ja mä olin sillon vielä aika pop :D silti en vaan saanu silmiäni irti siitä ja molemmat lähinnä istuttiin se ilta hiljaa ja tuijotettiin toisiamme. Siitä alko sit sellanen vähän niinku kaverisuhde,mä opiskelin ja mies oli just se äidin varottama pahapoika joka lähinnä juhli kokoajan. Mä tietty aina mahdollisuuksen mukaan lähin sen kanssa johonki bilettämään mutta koska elämän tilanteet oli mitä oli niin yhteydenpito jäi. Silti JOKA IKINEN ILTA mietin sitä ja surkuttelin,varsinkin ku kuulin että on alottanu seurustelun. Kesällä 2012 olin menos töihin ja törmäsin vahingossa tähän mieheen ja sen tyttöystävään. Molemmat ihan hämillään koitettiin siinä jotain sopertaa ja liukenin tosi nopeesti vaan paikalta. Meni pari viikkoa kun olin juhannuksena reissussa ja puhelin kotona. Kotiin tullessa puhelin täynnä viestejä ja puheluita tältä mieheltä. Päätin etten vastaa niihin kun olin just alkanut pääsemään vähän eroon koko tarinasta,kunnes sitten vaan vastasin yks ilta ja sorruin sitten lupaamaan että tavataan seuraavana päivänä.. Siitä edettiin varovasti,2013 kesällä muutettiin yhteen. Meillä on välillä vähän kivikkoistakin mutta en usko että voisin ketään rakastaa koskaan näin paljon.
 
Takaisin
Top