Ajattelin kysäistä tälläistä asiaa, mikä ei varsinaisesti liity raskauteen, mutta toisaalta vaikuttaakin ihan suunnattomasti siihen, että ollaan näissä tilanteissa nyt. 
Eli mulle tuli joku kamala hellyyspuuska ja mä haluan kuulla, miten muiden rakkaustarinat on saaneet alkunsa?
Me tavattiin vuosi sitten baarissa. Semmonen ihan perustarina. Nähtiin alkuillasta baaritiskillä ja tää jumalattoman komea mies tarjos mulle tuoliaan. Mä kieltäydyin siitä, kun toisella puolellakin oli vapaita tuoleja. Sain juomani ja toivotettiin hyvää loppuiltaa toisillemme.
Vähän väliä mä näin sitä siellä, me ei oltu siis ikinä ennen nähty, vaikka tää kyseinen baari oli baari, jossa molemmat käytiin suht aktiivisesti. Joka kerta mun polvet meni veteläks ja ajattelin et jumaliste miten pitkä ja sopivan lihaksikas ja hänen hymy, joka sulatti mut joka kerta.
Jossain vaiheessa mä näin hänet jonkun vanhemman lyylin kanssa tanssilattialla, ja ajattelin pelini olevan menetetty. Kuitenkin aika liki pilkkua istuskelin baaritiskillä ja hän istu siinä läheisessä pöydässä. Ja sit se alko. Me vaan molemmat kytättiin toisiamme. Jossain vaiheessa mua alko vaivaannuttamaan, ja tuli mieleen epäilys, että kattooko se edes mua?
Päätin, etten menetä siinä mitään, jos käyn juttelemaan hänelle ja meninkin. "Mihis sun vanha täti joutus?" oli se lause millä mä meidän keskustelun aloitin. SIIS OIKEESTI, MILLAINEN URPO MÄÄ OLIN.
Hän totes ettei hänellä mitää tätiä ole ja siinä sitten keskusteltiin syntyjä syviä hetki.
Jotenkin mies päätyi mun luo ja harrastettiin kuulemma kiihkeetä seksiä monta kertaa ja pitkään. Seuraavana aamuna sovittiin, että treffataan illalla uudestaan. Ja seuraavana aamuna, että illalla uudestaan. Joka päivä ens alkuun jännitti, että tuleeko se vielä illalla.
Tän vuoden aikana me ollaan oltu pari kertaa yötä erossa toisistamme miehen työmatkojen vuoksi, noin 20 yötä yhteensä.
Huvittavaa tässä kaikessa oli se, ettei mun pitänyt tuona iltana lähteä mihinkään ja arposin kotiin jäämisen ja ulos lähtemisen kanssa tosi pitkään! Kai se sitten oli jotain kohtalon opastusta.
Teidän vuoro!
Eli mulle tuli joku kamala hellyyspuuska ja mä haluan kuulla, miten muiden rakkaustarinat on saaneet alkunsa?

Me tavattiin vuosi sitten baarissa. Semmonen ihan perustarina. Nähtiin alkuillasta baaritiskillä ja tää jumalattoman komea mies tarjos mulle tuoliaan. Mä kieltäydyin siitä, kun toisella puolellakin oli vapaita tuoleja. Sain juomani ja toivotettiin hyvää loppuiltaa toisillemme.
Vähän väliä mä näin sitä siellä, me ei oltu siis ikinä ennen nähty, vaikka tää kyseinen baari oli baari, jossa molemmat käytiin suht aktiivisesti. Joka kerta mun polvet meni veteläks ja ajattelin et jumaliste miten pitkä ja sopivan lihaksikas ja hänen hymy, joka sulatti mut joka kerta.
Jossain vaiheessa mä näin hänet jonkun vanhemman lyylin kanssa tanssilattialla, ja ajattelin pelini olevan menetetty. Kuitenkin aika liki pilkkua istuskelin baaritiskillä ja hän istu siinä läheisessä pöydässä. Ja sit se alko. Me vaan molemmat kytättiin toisiamme. Jossain vaiheessa mua alko vaivaannuttamaan, ja tuli mieleen epäilys, että kattooko se edes mua?

Päätin, etten menetä siinä mitään, jos käyn juttelemaan hänelle ja meninkin. "Mihis sun vanha täti joutus?" oli se lause millä mä meidän keskustelun aloitin. SIIS OIKEESTI, MILLAINEN URPO MÄÄ OLIN.
Hän totes ettei hänellä mitää tätiä ole ja siinä sitten keskusteltiin syntyjä syviä hetki.Jotenkin mies päätyi mun luo ja harrastettiin kuulemma kiihkeetä seksiä monta kertaa ja pitkään. Seuraavana aamuna sovittiin, että treffataan illalla uudestaan. Ja seuraavana aamuna, että illalla uudestaan. Joka päivä ens alkuun jännitti, että tuleeko se vielä illalla.
Tän vuoden aikana me ollaan oltu pari kertaa yötä erossa toisistamme miehen työmatkojen vuoksi, noin 20 yötä yhteensä.
Huvittavaa tässä kaikessa oli se, ettei mun pitänyt tuona iltana lähteä mihinkään ja arposin kotiin jäämisen ja ulos lähtemisen kanssa tosi pitkään! Kai se sitten oli jotain kohtalon opastusta.

Teidän vuoro!

Tässä on tullut opittua molemmista ihan valtavasti tämän yhteisen kasvun ja retken aikana. On ollut tosi hankaliakin hetkiä, mutta kaikesta on selvitty enkä osaa kuvitella itseäni muuhun elämäntilanteeseen, jonkun toisen kanssa.
oon aina ollut tämmöisiä salamarakkauksia vastaan silleen että oon aina ajatellut että pitää hyvin tuntea toinen ennenkuin hosuu mitään jne, varsinkin omalla kohdallani, mutta kun se vaan kolahti heti niin rajusti niin siinä sitä mentiin. Ja niin upean, herkän, hellän ja todella empaattisen miehen sain että en oikeen vieläkään tajua tätä säkää ja onnea ja kuinka paljon se siskon kanssa käyty keskustelu muutti mun elämääni! Tuo mies on vaan niin