Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noudatan tarkasti ruokaviraston suosituksia. Lisäksi viime raskaudessa oli lääkehoitoinen radi joten ajattelin pyrkiä alusta asti myös mahdollisimman hyvin noudattamaan radi-ruokavaliota.
Sama juttu, melkein toivon että pääsen aikaisin siihen sokerirasitukseen niin osaa sitten hoitaa sen alusta asti asianmukaisestiMullakin riskitekijät tähän vaikka ei radia ole aikaisemmin todettu.. Iän puolesta pitäisi saada vapautus sokerirasituksesta, mutta sukurasitteen takia joudun uudestaan kaksi kertaa kokeeseen. Mieluummin tosin jäisin radista kiinni kun olisin tietämätön, niin asiaa voi sitten hoitaa.
Sama juttu, melkein toivon että pääsen aikaisin siihen sokerirasitukseen niin osaa sitten hoitaa sen alusta asti asianmukaisesti
Siis kaksi kertaako menet kokeeseen? Eikö yksi kerta riitä?
Ai että olin jo unohtanu sen "kielletyt" listan .. kaikki herkutHei mites toi parmesaani? Sehän on kova juusto mutta pastöroimaton. Ruokaviraston ohjeessa kaikki pastöroimattomat ois kielletty mutta suurinpiirtein kaikissa muissa listoissa mitä googlesta löytää taas sanotaan et parmesaani on ok koska on kova juusto.
On kyllä sääli luopua taas sushista, briestä sun muista herkuista!
Mä kahviaddiktina yllätyin, että vaikka juon (nykyään) aamulla vain 1-1,5 kupillista kahvia, ei silti ole päänsärystä tietoakaan. Tai sitten johtuu siitä, että olen korvannut teellä päivän loput kahvit, 2-3 kuppia. Itse kahvin makua kyllä kaipaan, että pitää varmaan lähteä niitä kofeiinittomia kokeilemaan.
Apua - mä en ole edes ajatellut juustoherkkuperseenä tuota juustoasiaa! Mitä ihmettä on pehmeät ja kovat juustot? Mihin ryhmään feta, mozzarella, vuohenjuusto, "perusleivänpäällisjuusto", sulatejuusto jne. kuuluu?
Mä yritän noudattaa suosituksia niin hyvin kuin mahdollista. Kahvin juontia oon nyt vähentänyt reippaasti, kun plussa tuli. Tänään jäi feta syömättä salaatissa, vaikka oli pastöroitua pakkausselosteen mukaan. Olisinko voinut kuitenkin syödä sitä? Mäkin sitä pohdin, että onko feta kovaa vai pehmeää juustoa?
Joo jätin syömättä, kun niin tosiaan itsellä varmempi olo.Mun tietääkseni ei ole rajoitetta, en ainakaan löydä kieltoa juuri pastöroidusta fetasta mistään. Itse olen käyttänyt fetaa kuumennettuna laatikkoruoissa, niin tulee turvallisempi olo