Miten synnytys käynnistyi?

Miten synnytyksesi käynnistyi?


  • Kaikki äänestäjät
    52

ReginaVeritas

Keskustelun kolmiottelija
Helmikuunmammat 2014
Yllättävän monella tuntuu nyt alkaneen synnytys vesien menolla! Rupesi kiinnostamaan, millaista tilastoa saadaan, joten tässä galluppia. :)
 
Joo, tää kiinnostaa nyt miutaki ku kaikissa oppaissa sanotaan että vedet menee kuitenki aika harvalla ja nyt tuntuu et yli puolella se alko just sillä..
 
^ Juuri tästä syystä itselläkin kiinnostus heräsi! :D Kun on ollut se käsitys, että vesien meno on se ''elokuvien tapa'' käynnistää synnytys, että yleensä supistuksillä käynnistyy ja nyt on monella menneet vedet ensin. :woot:
 
Hahah, voi vitsi ReginaVeritas luit mun ajatukset!! Just tänään, kun lueskelin tota "ruuhkautumislistaa", niin mietin, et jopas on vedet poksuneet, ja mietin et olisipa kiva joku koonta tännekin :grin
 
Niin ja myös tästä viisastuneena vein viimein autoon ison pyyhkeen omalle paikalleni, aivan varmasti ne vedet poksahtais just siihen uuden auton penkille :D
 
owen kannatan viemään ainakin kolme pyyhettä ja kroonarin jos on - tän aamusen perusteella :smiley-ashamed004 mua huolestutti kans meidän uuden auton penkit ja ne on vielä vaaleeta kangasta :D mutta tena :Heartred mun tän hetkinen palvonnan kohde :smiley-angelic001
 
owen kannatan viemään ainakin kolme pyyhettä ja kroonarin jos on - tän aamusen perusteella :smiley-ashamed004 mua huolestutti kans meidän uuden auton penkit ja ne on vielä vaaleeta kangasta :D mutta tena :Heartred mun tän hetkinen palvonnan kohde :smiley-angelic001

Joo mulla käynnistyksenä puhkaistiin esikoisesta kalvot, ja sen määrän muistaa kyllä, täytyykin ehkä varautua noilla tenoilla vielä, sillon sain niitä sairaalasta :)

Päästiin sillon kotiin odottelemaan supistuksia ja muistan ihmetelleeni, et miten sitä tavaraa voi riittää noin paljon :wideyed:
 
Supistuksilla käynnistyi, vedet meni vasta salissa 45 minuuttia ennen vauvan syntymää.
 
Lapsivesihän uudistuu koko ajan siihen asti, kunnes vauva on ulkona. Siksi sitä on niin paljon. :)
 
Supistuksilla lähti. Vedet Alko mennä jo ennen kalvojen puhkasua, ilmeisesti ylempää,kun vaan tihutteli.
 
Supisteluilla on täälläkin kaikki neljä alkanut (tai ensimmäinen käynnistettiin). Kolmessa ensimmäisessä on vedet menneet vasta, kun lääkäri on kalvot puhkaissut ennen puudutteen laittoa. Tässä neljännessä meni itsekseen.
 
Mielenkiintoista! Meille taisi kätilö synnärillä jossain sivulauseessa ihmetellä sitä että sattui samana päivänä olemaan jotenkin poikkeuksellisen paljon niitä, jotka oli synnärillä vesien menon takia. Eli ainakin täällä meilläpäin näköjään joku muoti-ilmiö tässä heinäkuun puolessavälissä tuo vesienmeno :P
 
Minä neuvolassa tätille purin huoltani siitä, että jos vedet menee ja jossain kaupan kassalla, hän tähän sanoi "on hyvin harvinaista, että synnytys alkaa veden menolla, joten älä suotta sitä murehdi". Tätä listaa kun lukee, niin tuli tänään laitettua itekin muovipussi ja pyyhe autonistuimelle :D
 
Vastailkaapas! On niin mielenkiintoista nähdä miten kehittyy tämä. Nyt johtaa vesien meno! :O
 
Itsellä alkoi supistuksilla, mutta todellinen lähtölaukaus niille tuli yliaikaiskontrollin hyvinkin tehokkaasta sisätutkimuksesta:D
 
Takaisin
Top