Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Mikä on "mutakeittiö" @harsokukka ? 😅

Nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa neutraali. Usein menen kyllä jo ennen lasta nukkumaan. 😳

Virkistyspäivät?
Mutakeittiö on lapsille ulos tarkoitettu enempi vähempi kierrätyshenkinen diy-juttu, jossa leikitään läträysleikkejä hiekalla ja vedellä. Tehtiin omalle tytölle vanhan kesäkeittiön rungosta ja se on aivan hitti. 🤩 Googlella mutakeittiö tai mud kitchen löytää paljon kuvia siitä, minkä tyylinen juttu tuo yleensä on. Toki noita voi ostaa varmaan kaupastakin, mutta mun mielestä osa juttua on tehdä se yhdessä lasten kanssa.

Lapsen nurkkaan laittaminen negatiivinen

Aurinkotuolien varaaminen hotellissa? Jos siis ei itse vielä tule altaalle.

Lapsen nurkkaan laittaminen negatiivinen
Tämä siis kiinnosti koska itse olen lapsena niin monta kertaa seissyt nurkassa että lopulta siitä tuli jo hauskaa, ja muistan mm leikkineeni siellä jotain mielikuvitusleikkejä🙈

Aurinkotuolien varaaminen negatiivinen, vaikka ymmärränkin sen tarpeen jos ne on suosittuja.

Ostoskeskuksissa järjestetyt tapahtumat?

@Hyytti mie kaivoin kostona räkää nenästä ja lääpin sinne nurkkaan. 😆
@harsokukka okei eli siis leikkikeittiö ulkona. 😅 Mie oon ihan kujalla kaikista sometrendeistä, niin en aina tiedä uusimpia nimityksiä. 🫣

Ostoskeskukset ylipäätään negatiivinen. En viihdy kuin käytännön syistä, jos pitää etsiä paljon asioita. Mihinkään tapahtumaan ei minua sellaiseen kovin helpolla saa. 😂

Rään syöminen?

Inhoan mopojen ja moottoripyörien ynnä muitten ääntä yli kaiken, mutta kiva että nuorilla on tekemistä ja omanikäistä seuraa, ja kuoleviin kyliin tarvitaan nimenomaan nuoria. Kunhan eivät ihan yötä myöten ajelisi asuntojen läheisyydessä.

Pehmolelut aikuisella?

Positiivinen jos niistä on hyötyä ja on asennettu lähes huomaamattomasti. En ymmärrä miten uusia vesikattoja ei edelleenkään tehdä jotenkin aurinkopaneeleina 🤔

Randomit ulkokuntolaitteet leikkipuiston yhteydessä?

Maalaisena metsän keskellä elämänsä asuneena (miinus neljä vuotta opiskeluaikaa) ne tuntuu jotenkin hassuilta...😅

Feissarin työ?

Negatiivinen. En haluaisi omata minkään tason rasistisia tai puolueellisia näkökulmia. En vain kykene heittäytymään naiiviksi ja sivuuttamaan tähän liittyviä negatiivisia ilmiöitä.

Uusi kevennetty alkoholilaki?

Takaisin