Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Positiivinen, vaikka aika turhaa 🤔 Aika hassu koko kilpaurheilun konsepti. Toiset vetää itsensä äärirajoilleen ja homma rahoitetaan sillä että toiset katsoo sitten niitä suorituksia.

Aurinko paistaa kellon ympäri?
 
Takaisin
Top