Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Tämä olikin vaikea kysymys. Ymmärrän heitä ketkä sitä tekevät, itsellä ei tällä hetkellä ole paikkaa missä uusia spessuja voisin säilyttää. Varastosta löytyy pieni kokoelma värilasipurkkeja jotka tarkoitus pistää myyntiin...

Hammaskoru?

Neutraali (itsellä ei ole, mutta muilla saatan joko ihastella tai miettiä itsekseni miksi hemmetissä on tuollaista tatuoinut itseensä 😅)

Rintaliivittömyys?

Positiivinen. Ei joka heittoa tarvitse kysyä. Toki jos vielä aika lämmin tai näyttää että muut nauttii olostaan sellaisenaan niin on kohteliasta kysyä. Usein kukaan ei varmaan vain jaksa tarttua siihen kauhaan 🤷🏼‍♀️

1v:llä lasinen juomalasi?

Neutraali. Lapset niin erilaisia, että jollekin voi antaa ja toinen heittäisi sen taatusti säpäleiksi lattiaan. 😅
Meillä aika vähän joi pienenä laseista, annoin mieluummin posliinimukin, kun korvasta saa paremman otteen ja niissä on kivoja kuvia.

Päiväkotien joulujuhlat?

Neutraali, tosin ymmärrän myös puolesta ja vastaan kannanotot. Itse juhlitaan joulua, joten kiva, mutta olisihan se ikävä jos ryhmässä olisi paljon joulua juhlimattomia🤔.

Joulupukki, eli se että lapsille kerrotaan joulupukin tuovan lahjat

Neutraali. Olen niin tylsän realistinen etten jaksa mitään mielikuvitusjuttuja.

Lapsen syntymäpäivät hoplopissa?

Negatiivinen. Menettää vähän terää se huippu kun on niin pitkään hypetystä. Sitten suklaat on kuitenkin alessa lähempänä.

Värikkäät kumpparit itsellä?

Negatiivinen. Ymmärrän ja en ymmärrä. Itse en saisi nukuttua ja se yksinään riittää tekemään siitä negatiivisen.

Täysin toimivan ja uudehkon keittiön purkaminen vain ulkonäkösyistä?

Negatiivinen (meillä tämä tilanne, että tykkäisin vitivalkoisten kaappien sijaan tummemmista, mutta näillä mennään, kun ovat hyvässä kunnossa)

Mentalistien esitykset?

Takaisin