Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Negatiivinen. Ei kuuluis marraskuun alussa olla 10 astetta lämmintä Etelä-Suomessakaan, mutta tätä tää ilmastonmuutos on.

Hajustetut pyykinpesuaineet?

Positiivinen. Vauva vuoden jälkeen olen palannut tietoihin hajusteisiin ja se on ihan piristävää.

Varsi-imuri

Positiivinen. Luultavasti tarkoittaisi että aluetta uudistetaan, eikä se niin kauaan kestäisi 🤷🏼‍♀️

Hyvä mieskätilö?

Negatiivinen. Hillitysti ja harkitusti on hyvä ohjenuora lahjoissa ihan kaikenikäisille. (Itsehän en siis koskaan kirjoittanut 50 toiveen mittaisia listoja joulupukille 🤫)

Lastensynttärit, joille pyydetään olemaan tuomatta lahjoja?

Negatiivisneutraali (jos on lapsen toiveesta niin kiva, mutta kyllä ne lahjat yleensä aika tärkeitä on lapsille)

Muun kuin ISOFIX-istuimen asentaminen autoon? (Se itse asennusoperaatio)

Positiivinen, mulla ei ole omaa autoa joten kaukalot aika harvakseltaan käytössä ja turvavyökiinnityksellä mennään. Sen verran simppeli homma etten edes nimittäisi sitä asentamiseksi 😆

Taloyhtiön pihatalkoot?

Positiivinen, mulla ei ole omaa autoa joten kaukalot aika harvakseltaan käytössä ja turvavyökiinnityksellä mennään. Sen verran simppeli homma etten edes nimittäisi sitä asentamiseksi 😆

Taloyhtiön pihatalkoot?
Tarkoitin niitä isompia istuimia missä taistelet auton ahtaassa jalkatilassa niiden remmien kanssa, kun et meinaa saada työnnettyä niitä etummaisen penkin kiskojen ali. 😅

Taloyhtiön pihatalkoot ovat onneksi historiaa. 😅 Negatiivinen siis. Joko niihin osallistui ja kärsi, kun jollain mummelilla oli vain se yksi ainoa ja oikea tapa pätkiä puskat tai pukeuduit vapaa-ajallasikin työvaatteisiin, jotta muut luulivat ettet vain mitenkään ehdi mukaan. Ja teen siis mielelläni pihahommia, mutta en rasittavien ihmisten kanssa makkarapalkalla (kun en edes syö makkaraa).

Taloyhtiön yhtiökokoukset?

Olisipa meilläkin. Positiivinen. 😄 Ei ehkä kovin tehokas työpäivä, mutta kai elämässä saa olla vähän hauskaakin. 🤭

Huomenta Suomi -ohjelma?

Takaisin