Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Käytän tätä niin positiivisissa kuin negatiivisissakin yhteyksissä ihan yhtä lailla. 😁 Eli neutraali.

Edit. Taas samaan aikaan. Unelmahäät negatiivinen.

Puhekielinen kirjoitustyyli romaaneissa?

Riippuu paljon mistä puhekielestä kyse! Yleisesti "puhekieleksi" mielletty eteläsuomalainen/pk-seudun puhetapa toimii mulle tosi harvoin varmaan siksi että itse puhun samalla tavalla, mutta sen sijaan esimerkiksi Tuntematon sotilas on aivan ihana osittain just sen murteiden rikkauden takia :grin Mää ole hiilest tehty ahvena 😂

Salatut elämät? Saippuasarja siis, jos se nyt jollekin ei sattuisi olemaan tuttu 😁

Neutraali, joskus tuli seurattua, nyt en oo vuosiin jaksanut😃

Häät, joissa hääpari tarjoaa esim. Alkumaljan ja Ruoan kanssa kaksi annosta alkoholia ja muuten vieraat hoitavat omakustanteisesti alkoholinsa? Onko tälle nyt lyhyt ilmaisu häät, joissa maksullinen baari?😆

Neutraali-positiivinen, en tiedä miten tätä perustelisin ilman että vaikutan rappiojuopolta 🤣🤣

Rennompi pukukoodi häissä (esim. smart casual)?

Neutraali. Toisaalta tekisi mieli nimittää kitupiikeiksi ja toisaalta taas näen, että saattaa pysyä kekkerit siistimpinä(=mukavampina), kun ei ole liikaa ilmaista viinaa. 😁

Edit. Ja taas onnistun laittamaan samaan aikaan. 😂 Rennompi pukukoodi neutraali.

Viikset miehillä?

Neutraali. Vitsailin joskus ite että kerran elämässään pitäis ajaa kaikki hiukset pois ja että optimaalinen aika tehdä se ois just ennen synnytystä, mut enpä kyllä usko että siihen ryhdyn 😂

Uima-allas kotona?

Neutraali, en itse siihen ryhtyisi, mutta en koe sitä mitenkään huonona asiana heille, jotka siihen ryhtyvät😃

Naisten pisuaarit?

Negatiivinen. Varmaan ihan vaan puhdasta muutosvastarintaa. En ole kuitenkaan kokeillut tai nähnyt tuollaisia. 😅

Tämän vuoden äp-pakkauksen kuosit/värimaailma?

Positiivinen, sain itse vielä viime vuoden pakkauksen, josta tykkäsin myös! Mutta olisin kyllä ollut mielissäni tämän vuotisesta pakkauksestakin😊

Kiertävät lomalistat?

Positiivinen ja reilu systeemi kaikin puolin. (Saahan niitä sitten päikseen vaihdella, jos joku haluaa syyskuussa pitää kesälomansa 😁)

Mahtipennut-elokuva?

Neutraalis-negatiivinen. En muista olenko juuri tuota nähnyt, mutta mielikuva on, että noissa elokuvissa on vähän turhan jänniä kohtia kohdeyleisön ikä huomioon ottaen. Ja verrattuna RyhmäHau-sarjaan.

Amerikkalaiset lastenelokuvat?

Takaisin