Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Neutraali. Varmaan tosi hyviä vaikka huonojalkaisille vanhuksille yms, mutta muuten pidän vähän sellaisena laiskuuden symbolina. 😅

Käveleminen taaperon kanssa ulkona ilman rattaita?

Positiivinen, kun voi tilata lahjaksi jonkun toisen kuvalla (vaikka mummoille lapsenlapsesta), mutta olisi aika itsekeskeistä hommata tavaraa omilla kuvilla. 😆 Toisaalta tietäisi kenen ne tavarat ovat. 🤔 Mutta jos puhutaan puhtaasti omalla kuvalla olevista tavaroista, jotka on itse tilannut niin negatiivinen. 😄

Pottaharjoittelu?

Arghh... neutraali, jos osaa itse tapella sen kanssa ja korjata sitä. Negatiivinen, jos ei. Mieluummin erilliset laitokset, mutta jos ei ole tilaa pesutornille niin onhan tuo kätevämpi kuin kuivattaa pyykit narulla. Ihan muutaman kerran olen tuon joutunut avaamaan, kun sellaisen viimeksi ostin. 😅

Ruoan tehotuotanto?

Noooo, ainoa keino edes teoriassa ruokkia koko maapallon väestö, joten positiivinen.

Vuodenajan mukaan vaihdettavat verhot?

Positiivinen ulkonäköpuolesta, negatiivinen työmäärän puolesta. Ei kai sitten neutraali. 😅

Tuli samaan aikaan niin vastataan vakuutusyhtiöt negatiivinen. Kiva olla vakuutuksia ja maksaa niistä, kun aina kun pitäisi korvata jotain niin löytyy pikkupräntti miksi ei korvata.

Muumi-kirjat?

Takaisin