VäriSointu Supliikin supersankari 25 joulu 2024 #1,561 Eli siis negatiivinen kylpytakkiin, @Pilkki24 ? Negatiivinen tarrapyyhkeeseen Sellainen hiuksiin tarkoitettu pyyhehässäkkä? Olisko se sitten nimeltään hiuspyyhe.
Eli siis negatiivinen kylpytakkiin, @Pilkki24 ? Negatiivinen tarrapyyhkeeseen Sellainen hiuksiin tarkoitettu pyyhehässäkkä? Olisko se sitten nimeltään hiuspyyhe.
Pilkki24 Foorumin legenda 25 joulu 2024 #1,562 Ei oo ollu nyt vahvaa suorittamista tässä joulun pyhinä miulla. Hiuspyyhkeet positiivinen. Tulee ajoittain käytettyä paljonkin. Muurahaiset omalla pihalla?
Ei oo ollu nyt vahvaa suorittamista tässä joulun pyhinä miulla. Hiuspyyhkeet positiivinen. Tulee ajoittain käytettyä paljonkin. Muurahaiset omalla pihalla?
VäriSointu Supliikin supersankari 26 joulu 2024 #1,563 Neutraalisnegatiivinen Roskiskaapin peseminen?
Pilkki24 Foorumin legenda 26 joulu 2024 #1,564 Positiivinen lopputulos, mutta vihaan itse puuhaa eli mennään neutraalilla. Puhelimen lataaminen nukkuessa?
Positiivinen lopputulos, mutta vihaan itse puuhaa eli mennään neutraalilla. Puhelimen lataaminen nukkuessa?
VäriSointu Supliikin supersankari 26 joulu 2024 #1,565 Negatiivinen Huonekalujen hionta ennen maalausta?
Pilkki24 Foorumin legenda 26 joulu 2024 #1,566 Tylsää! Eli negatiivinen. Tarpeellinen toimenpide tosin, mutta sitähän ei tässä ketjussa kysytty. Kerrostalojen yhteyteen rakennettavat parkkihallit?
Tylsää! Eli negatiivinen. Tarpeellinen toimenpide tosin, mutta sitähän ei tässä ketjussa kysytty. Kerrostalojen yhteyteen rakennettavat parkkihallit?
harsokukka Sukkela juttelija Maaliskuiset 2023 Helmikuiset 2026 26 joulu 2024 #1,567 Positiivinen, asuttiin hetki väliaikasasunnossa jossa pääsi rapusta halliin hissillä ja ai taivas että se oli luksusta vauvan kanssa. Kokeilut joulukuusien uudelleenistuttamiseksi
Positiivinen, asuttiin hetki väliaikasasunnossa jossa pääsi rapusta halliin hissillä ja ai taivas että se oli luksusta vauvan kanssa. Kokeilut joulukuusien uudelleenistuttamiseksi
harsokukka Sukkela juttelija Maaliskuiset 2023 Helmikuiset 2026 27 joulu 2024 #1,570 Positiivinen, sehän on nautiskelua. Montessoripedagogiikka
VäriSointu Supliikin supersankari 28 joulu 2024 #1,571 Neutraali (en tiedä tarpeeksi muuhun arvioon) Matematiikka?
Lavendel Asioista perillä oleva Marraskuiset 2022 Joulukuiset 2022 28 joulu 2024 #1,575 Positiivinen Postimerkkien keräily?
Pilkki24 Foorumin legenda 28 joulu 2024 #1,576 Negatiivinen (ja siis ajatuksena, että itse tekisin sitä eli muut keräilkööt ihan rauhassa ) Ylipäätään keräily?
Negatiivinen (ja siis ajatuksena, että itse tekisin sitä eli muut keräilkööt ihan rauhassa ) Ylipäätään keräily?
Lavendel Asioista perillä oleva Marraskuiset 2022 Joulukuiset 2022 28 joulu 2024 #1,579 Tarpeellisia varmasti tietyissä tilanteissa, itselleni turhia ainakin toistaiseksi. Heraproteiini?
VäriSointu Supliikin supersankari 28 joulu 2024 #1,580 neutraali Heh, kerrankin en lähtenyt mukaan ketjunsekoitukseen. @Lavendel :in vuoro sekoittaa pakkaa. Rantakäärmeet?
neutraali Heh, kerrankin en lähtenyt mukaan ketjunsekoitukseen. @Lavendel :in vuoro sekoittaa pakkaa. Rantakäärmeet?