Pilkki24 Seurustelun sensei 25 syys 2024 #1,321 Positiivinen (mie tuen kaikkea itse kasvattamista, vaikka en kummoinen viherpeukalo olekaan) Kehonrakennus?
Positiivinen (mie tuen kaikkea itse kasvattamista, vaikka en kummoinen viherpeukalo olekaan) Kehonrakennus?
Ginger Seurustelun sensei Huhtimammat 2016 Toukoäidit 2020 25 syys 2024 #1,322 Negatiivinen. En pidä sen lieveilmiöistä. Aasialainen ruoka?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 25 syys 2024 #1,323 positiivinen (tosi harvoin olen tosin syönyt) Homejuustot?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 25 syys 2024 #1,325 Neutraali (olen osallistunut yhden ainoan kerran, olin n. 11v) Itämeren lohen syönti?
Pilkki24 Seurustelun sensei 25 syys 2024 #1,326 Neutraali (en ole kovin selvillä lohien tilanteesta) Korvatulppien käyttö nukkuessa?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 25 syys 2024 #1,327 Ah ihanaa!! Eli positiivinen. (Itämeren lohi maistuu usein kuravedeltä, @Pilkki24 ) Sukat jalassa nukkuessa?
Ah ihanaa!! Eli positiivinen. (Itämeren lohi maistuu usein kuravedeltä, @Pilkki24 ) Sukat jalassa nukkuessa?
Pilkki24 Seurustelun sensei 25 syys 2024 #1,328 Positiivisnegatiivinen (menen nukkumaan villasukat jalassa, mutta rakastan sitä tunnetta, kun ne saa kuumissaan potkia peiton alla pois jaloista ) Ja siis tavallisia sukkia ei missään nimessä nukkuessa!!!! Kaarituelliset rintaliivit?
Positiivisnegatiivinen (menen nukkumaan villasukat jalassa, mutta rakastan sitä tunnetta, kun ne saa kuumissaan potkia peiton alla pois jaloista ) Ja siis tavallisia sukkia ei missään nimessä nukkuessa!!!! Kaarituelliset rintaliivit?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 26 syys 2024 #1,329 Positiivinen (varsinkin kolmen imetyksen jälkeen niillä saa illuusion siitä, ettei imetys ole vaikuttanut rintoihin millään lailla ) Olkaimettomat rintaliivit?
Positiivinen (varsinkin kolmen imetyksen jälkeen niillä saa illuusion siitä, ettei imetys ole vaikuttanut rintoihin millään lailla ) Olkaimettomat rintaliivit?
Pilkki24 Seurustelun sensei 26 syys 2024 #1,330 Neutraali (ei ne enää isoilla rinnoilla pidä, mutta sellaiset teippiliivit kyllä vähän auttavat juhlamekkojen kanssa) Yöasussa nukkuminen?
Neutraali (ei ne enää isoilla rinnoilla pidä, mutta sellaiset teippiliivit kyllä vähän auttavat juhlamekkojen kanssa) Yöasussa nukkuminen?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 26 syys 2024 #1,331 Positiivinen (minä olen kompleksinen nukkuja. Housut pitää olla polveen, jotta reisien välissä on kangasta. Mutta ei sääreen, koska sitten tulee kuuma. Paita pitää olla tarpeeksi ihonmyötäinen, jotta se ei kääntyessä kierry ikävästi.) Paituli?
Positiivinen (minä olen kompleksinen nukkuja. Housut pitää olla polveen, jotta reisien välissä on kangasta. Mutta ei sääreen, koska sitten tulee kuuma. Paita pitää olla tarpeeksi ihonmyötäinen, jotta se ei kääntyessä kierry ikävästi.) Paituli?
Pilkki24 Seurustelun sensei 26 syys 2024 #1,332 Negatiivinen (ne on niin epäkäytännöllisiä!!!!) Lääkärit ilman rajoja?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 26 syys 2024 #1,333 Neutraalispositiivinen (en tiedä tarpeeksi, jotta osaisin muodostaa kovin valistunutta mielipidettä) Gilmoren tytöt?
Neutraalispositiivinen (en tiedä tarpeeksi, jotta osaisin muodostaa kovin valistunutta mielipidettä) Gilmoren tytöt?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 26 syys 2024 #1,335 Neutraali (en ole käynyt ja mielikuvat sisältävät positiivista ja negatiivista) Moskova? (Jos jätetään politiikka ja sota mielikuvista pois)
Neutraali (en ole käynyt ja mielikuvat sisältävät positiivista ja negatiivista) Moskova? (Jos jätetään politiikka ja sota mielikuvista pois)
Pilkki24 Seurustelun sensei 26 syys 2024 #1,336 Positiivinen (hienot rakennukset ja venäläinen keittiö niin enköhän viihtyisi) New York?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 26 syys 2024 #1,337 Neutraali (olisihan se hienoa nähdä, mutta varmaan muutaman päivän jälkeen pitäisi päästä pois väljemmille vesille) Kapkaupunki?
Neutraali (olisihan se hienoa nähdä, mutta varmaan muutaman päivän jälkeen pitäisi päästä pois väljemmille vesille) Kapkaupunki?
Pilkki24 Seurustelun sensei 26 syys 2024 #1,338 Positiivinen (olisi kiva käydä joskus sielläkin päin maailmaa) Delfiinien kanssa uiminen?
Pilkki24 Seurustelun sensei 27 syys 2024 #1,340 Negatiivinen (paitsi asuntoauto) Karavaanariharrastus?