Miten suhtaudut seuraaviin asioihin?

Neutraali (itse olen käynyt vanhojentanssipäivän jälkeen tasan kerran ja sekin oli olosuhteiden pakosta, kun sössin hiukset itse leikatessani 😄)

Nykyinen synnytysvalmennus?
 
Tämä on vaikea! Toisaalta olen sitä mieltä ettei kaiken tarvitsisi pyöriä vuorokauden ympäri, mutta kyllä se tällaista vuorotyöläistä helpottaa, kun voi käydä kaupassa vaikka klo 3 yöllä. Mennään neutraalilla sitten.

Muoti-ilmiöt?
 
Negatiivinen. Minusta on ihan älytöntä, että vaate, joka on joskus ollut ”muodikas”, yhtäkkiä kertoo, että olet ihan takapajuinen. Tai jos joku julkkis näyttäytyy remonttihaalareissa ni sit ne on yhtäkkiä kuuminta hottia ja tarkoittaa että elät ajan hermoilla. Vaikka vuosi sitten ne olisivat olleet ihan nolot.

Karvanpoisto?
 
Neutraali. Hyvä että luonnollisuutta normalisoidaan, mutta ymmärrän jos joku haluaa itseltään karvojaan poistaa.

Sisäleikkipuistot?
 
Negatiivinen (tietyillä sisäänheittotarjouksilla houkutellaan ihmiset ostamaan muka-alennettua tavaraa, kun edellisessä kuussa on ensin hintoja hilattu ylöspäin 🤦🏼‍♀️)

Joulusuklaat jo loka-marraskuussa marketeissa?
 
Ihan mukava juttu, ainakin jotkut (esim. seksilelukalenterit ja parisuhdekalenterit).

Kauppojen ilta-alet?
 
Takaisin
Top