Pilkki24 Seurustelun sensei 14 kesä 2024 #981 Negatiivinen (kauhea homma, kun olen niin ylitarkka pyykkääjä ) Kesähäät?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 14 kesä 2024 #984 Positiivinen (paitsi jos teen jotain, mikä vaatii tyynen sään) Polttarit?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 15 kesä 2024 #986 Neutraali (meillä oli pieni juhla, mutta olisi voinut olla ihan ilman juhlaa) Hääleikit?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 kesä 2024 #988 Positiivinen (kumpa vain itse pystyisin…) Laihduttaminen?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 kesä 2024 #989 Neutraali (elämäntapamuutoksen oheistuotteena positiivinen, pikadieettaamisena negatiivinen) Torkuttaminen aamulla?
Neutraali (elämäntapamuutoksen oheistuotteena positiivinen, pikadieettaamisena negatiivinen) Torkuttaminen aamulla?
A Aaltokukka Seurustelun sensei Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Helmikuiset 2025 16 kesä 2024 #991 Neutraali torkkukoot ne jotka sitä tarvitsevat esim ennen yövuoroa. Jääpalakone kotikäytössö?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 kesä 2024 #992 Neutraali (tarpeeton itselle, enkä ihan sitä tajua, mutta toiset saa rauhassa käyttää) Huonekalun hankinta käytettynä?
Neutraali (tarpeeton itselle, enkä ihan sitä tajua, mutta toiset saa rauhassa käyttää) Huonekalun hankinta käytettynä?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 kesä 2024 #993 Positiivinen (itse en tosin osta muita kuin täyspuisia ellen tunne edellistä omistajaa) Kostaminen?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 kesä 2024 #994 Negatiivinen (sillä ei hyviä seurauksia) Pakkaaminen matkaa varten?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 kesä 2024 #995 Negatiivinen (pakkaan AINA liikaa!) Tavaroiden purkaminen reissun jälkeen?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 kesä 2024 #996 Negatiivinen (minäkin pakkaan aina liikaa, enkä millään jaksaisi purkaa niitä…) Hostellit?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 kesä 2024 #997 Negatiivinen (jos on varaa niin kunnon hotelli hyvällä sängyllä ja maittavalla aamiaisella kiitos! Kaikennäköisissä murjuissa olen reissuillani joutunut välillä kyllä asumaan ) Mummodisco?
Negatiivinen (jos on varaa niin kunnon hotelli hyvällä sängyllä ja maittavalla aamiaisella kiitos! Kaikennäköisissä murjuissa olen reissuillani joutunut välillä kyllä asumaan ) Mummodisco?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 17 kesä 2024 #998 Neutraalispositiivinen (en ole ollut, mutta hienoa, että sellaisia löytyy, jos niille on tarvetta) Uppomunat?
Neutraalispositiivinen (en ole ollut, mutta hienoa, että sellaisia löytyy, jos niille on tarvetta) Uppomunat?
Pilkki24 Seurustelun sensei 17 kesä 2024 #999 Positiivinen (avokadoleivät uppomunalla on parasta ) Hindulaisuus?