Miten reagoisit, jos Tauski toisi sinulle äitienpäiväkukat?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Se nimittäin ei ole täysin mahdotonta ainakaan jos asut Turun seudulla. Kaupanpäälle saa vielä Tauskilta laulun (turvaetäisyydeltä laulettuna). Mutta vaikka et asuisi niin ajatusleikkinä, miten reagoisit, jos miehesi olisi sinulle tällaisen yllätyksen järjestänyt?

Itse varmaan ovea avatessa ihmettelisin, kuka tuo tyyppi oikein on. En kuulu Tauskin faneihin niin en usko häntä ulkonäöltä tunnistavani jos ilmestyisi ovelle. Mutta kun homma selväisi niin olisihan se mieheltä ihana ele. Varmaan sitä olisi pöllämystynyt ja liikuttunut. :Heartred
 
Jos mies olisi järjestänyt Tauskin laulamaan ja tuomaan kukkia mulle, niin olisi kyllä suuremman luokan jekku :hilarious: En siis hänen musiikkiaan kuuntele ja muutenkin koen vähän turhana julkkiksena. Tietysti hienoa Tauskilta lähteä tällaiseen toimintaan ja ilahduttaa äitejä. Jos yllättäen olisi tosiaan oven takana kukkineen ja lauluineen niin ensireaktio saattaisi jopa olla, etten avaa ja sen jälkeen voisin mennä ehkä varovasti kurkkaamaan :bag:
 
Mieheni ei kyllä onneksi minulle niin julmasti tekisi eivätkä lapsetkaan. Varmaan yrittäisin käyttäytyä sivistyneesti, vaikka oksettaisi koko ajan.

Jos mies tai lapset itse laulaisivat, nauttisin kyllä. Tai jopa joku täysin tuntematon tai jos olisi tunnettu laulaja, josta tykkään.

Tauskin lisäksi minussa pahoinvointia aiheuttaa ainakin Tapani Kansa enkä kyllä nauti yhtään Mikko Alatalostakaan, mutta se ei tuntuisi loukkaukselta.
 
Sen verran arvostan oma-aloitteisuutta ja musiikin esitystä, että vaikka ovelle ilmestyisi hyvissä aikeissa laulamaan kuka tahansa, niin siitä kiitollinen olisin. Silloinkin kun esiintyjä ei muuten minun mieleeni olisi.

Tauski on kai joku 70?-luvulla tunnetuksi tullut suomalainen esiintyjä? Sen enempää en hänestä tai hänen musiikistaan tiedä.
 
Meillä on ovisilmä ja riippuu mihin kellonaikaan tulisi, niin en vällttis uskaltais avata. Muistan nimen, mutta kasvomuistini on aivan surkea. :rolleyes: Luulisin todennäköisesti lukkokauppiaaksi...
 
Olisin innoissani! Asutaan Turun seudulla niin ei olisi haitannut yhtään. Vaikka herrasta en erityisemmin pidä niin on ne muutama hänen kappalettaan sellaisia, jotka saa tunteelliseksi. Ja kuvista ja videoista päätellen oli hän ollut oikein edukseen esiintyessä ☺️
 
Herra? Oho, luulin että Tauski on naisen nimi. :laughing021
Ja nyt kun guugeloin, selvisi, että se 70-luvulla tunnetuksi tullut nainen olikin nimeltään Taiska ja tämä Tauski onkin joku ~90-luvulla aloittanut jamppa. :laughing021
 
Takaisin
Top