Miten reagoisit, jos saisit tietää miehesi lukeneen sinun puhelimesi viestejä tai sähköpostejasi?

Olettaisin varmaan, että hänellä on joku hyvä syy siihen. Kysyisin tietenkin että miksi. Minulla on niin tylsiä viestejä ja sähköposteja, ettei niistä mitään löytyisi. Muutenkin saadaan selailla vapaasti toistemme kännyköitä. :happy:
 
Jos salaa lukisi, niin olisin kyllä ihmeissäni. Mutta jos ihan avoimesti toteaisi koneella auki olleesta inboxista, että hei sulle tuli sähköposti siltä ja tältä asiasta se ja se, käskisin varmaan lukemaan sen minulle ääneen. Ei minulla mitään salaisuuksia ole, ja toisaalta tunnarit on jaettu varmuuden vuoksi koko suvun kesken muutenkin.
 
Ihmettelisin kyllä, jos salaa lukisi. Meillä ei ole mitään salaisuuksia, ja usein jos jomman kumman puhelin soi niin ettei heti pääse vastaamaan, niin ollaan kyllä huudeltu, että ”se-ja-se soittaa”.
Ja usein olen nähnyt miehen sähköpostien lähettäjät ja otsikot.
 
Voisin olla närkästynyt siitä, miksi koki tarvetta katsoa. Toisaalta mitään ihmeellistä ei löytäisi, joten samapa tuo sinänsä on, katsooko vai ei.
 
Ihmettelisin kyllä, jos näin tapahtuisi. Jos mieheni puhelin on vaikkapa latauksessa ja nettiä tarvitsee, pyytää ja saa kyllä käyttää minun puhelinta. En keksi kyllä että miksi menisi lukemaan viestejäni.
 
Ei meillä lukisi salaa koska olemme molemmin puolin antaneet luvan koska tahansa lukea toistemme viestit jos kokee tarvetta. Kummallakaan tuskin on tarvetta, mutta lupa on. Ja kummankin puhelimet aukeaa myös omilla sormenjäljillä.
 
Ei viesteissä mitään salaista ole, mutta voisi se vähän loukata. Nimenomaan siinä mielessä että miksi mies kokee tarpeelliseksi niitä salaa lukea. Sehän viestisi siitä ettei hän luota minuun.
 
En näe muuta syytä miksi mies niin tekisi kun jonkin asteinen luottamusongelma. Varmaan suuttuisin siitä jos tekee tämän salaa selän takana minulta ja tahtoisin tietää mistä se johtuu. Salattavaa vuesteissä ei toki ole mutta hämmentävää toimintaa se mieheltä olisi. Jos miestä kiinnostaa viestien sisältö niin mielummin kysyisi niistä suoraan :)
 
Ihmettelisin, vaikkei mitään salattavaa sinänsä olekaan. Mutta aina on mahdollista, että viesteissä joku läheinen vaikka avautuisi ongelmistaan, eikä sitä olisi tarkoitettu muiden silmille. Joskus työn alla saattaa myös olla jokin yllätys miehelle tai vaikka synttärilahja, joka voisi paljastua viesteistä.

Itse olen saanut luvan katsoa kuvia miehen puhelimesta, koska tämä niitä joskus ottaa esim. lapsista. Niitä siis saatan joskus katsoa ja lähettää itselleni, jos on joku hyvä kuva. Mitään miehen viestejä ja puheluita en koe tarvetta käydä läpi. Ja tuntuisi kyllä väärältä tehdä niin, jokaisella kun on oikeus yksityisyyteen.
 
Takaisin
Top