Miten nopeasti olette saaneet lapsivesitutk. tulokset?

Nappula10

Silmät suurina ihmettelijä
Tiedustelisin, että miten nopeasti olette saaneet tulokset lapsivesitutkimuksesta? Jos täältä löytyy sellaisia, jotka ovat ko. tutkimukseen joutuneet.

Meillä seulassa riski 1:220 ja tutkimus 26.4., eli ensi maanantaina. KUUKAUDEN joudun odottamaan tutkimuksiin pääsyä ultran jälkeen. TAYSin lääkäri on arvioinut riskin niin pieneksi. Rv 12 ultrassa oli siis kaikki hyvin ja nt 0.9mm ja kaikki mitat vastasivat viikkoja. Verestä tuli sitten riski. Mutta voitte uskoa, että on ollut todellakin henkistä tuskaa odottaa jo kohta nämä 4 viikkoa tutkimuksia ja sitten täytyy vielä odottaa nuo tulokset...[:@]

Olisi myös kiva kuulla/ jakaa tätä seuloissa kiinni jäämisen kokemusta muiden samassa tlanteessa olevien kanssa. Ja tietysti kuulla niitä onnellisia ja helpottuneita tuloksia tutkimusten jälkeen. Itse ainakin toivon ihan äärettömästi, että tulokset olisivat hyviä, eikä tarvitsisi päätyä keskeytykseen.

T. Nappula10 (14+4)

Mulla oli riskiluku 1:70. Ensin piti ottaa istukkanäyte viikolla 13, mutta ei saatu, koska istukka oli niin takana ja jouduin sitten vielä odottelemaan vkolle 15, että pääsin lapsivesitutkimukseen. Siitä tulokset sain noin 1,5viikon kuluttua ja onneksi ei havaittu mitään poikkeavaa. Tsemppiä ja jaksamista sinulle!

Kiitos uskoa luovasta viestistä. Toivotaan parasta!! Mahtaa olla pitkiä nuo tulosten odotuksen päivät... kun nämä lähes neljä viikkoakin ovat tuntuneet ikuisuudelta. *huoh*

Kyllähän noita tuloksia kovasti saa jännittää, vaikka itsekin lopulta tajusin laskea riskiluvun toisinpäin eli loppujen lopuksi todennäköisyys, että vauvalla olisi ollut jokin vikana, oli varsin pieni. Sulla riskiluku on vielä huomattavasti lohduttavampi, joten ei kannata liikaa stressata!

Totta, todennäköisyys on 0.45 prosenttia. Eli alle puoli prosenttia ja 99.55% pitäsi olla kaikki hyvin. Mutta kyllä tuta silti pelkää ja jännittää. Toivotaan, että kaikki menee hyvin! [:)] Moni onkin sanonut, että jos olisin nuorempi, niin seula ei olisi hälyyttänyt ollenkaan. Olen siis 35v. Ja kun ultrassa kaikki oli paremmin kuin hyvin. Mutta odottelua siis pari viikoa vielä...[:'(]

Mulla varmaan vähän sama juttu, tosin nt oli kyllä korkeampi eli 2,7, mutta ikää täälläkin 32...

Kerro sitten, miten meni!

Takaisin