Meillä oli yritystä takana enempi ja vähempi jo useampi vuosi. Oltiin syyskuussa saatu sille mallille testit sun muut että yksityiseltä lähti lähete hoitoihin. Marraskuussa kun menkkojen olis pitäny alkaa, olisko ollu päivän tai pari myöhässä (ihan normaalia oli minulle), tein testin ihan muuten vaan ajatellen että saan ainakin ne menkat alkamaan niinku aina ennenkin. Mut testiin tulikin haalea viiva. Mies oli jo lähteny töihin, joten piti odottaa koko pitkä päivä, vieläpä itse koulutuksessa olin, ei meinannu mitään tulla. Ku tulin kotiin mies poti päänsärkyä sängyssä makoillen, menin viereen kysyin sen päivästä kai jotain ja sitten sanoin että oon ehkä raskaana.. Ei menny kai heti perille, oli hiljainen mutta halasi sitten ja oltiin hetki niin että miehen käsi oli hellästi mahan päällä. Sanoin että teen kyllä parin päivän päästä uuden testin ku kumpikaan ei uskottu. No tein kaks sitten ja molemmissa myös haalea viiva. Meni melkee viikko ekasta testistä ku tein digitestin ni sitten aloin enempi uskomaan. Mutta oikeastaan vasta nt-ultrassa mies tajusi asian ja silmät kosteina lähti sieltä..