Miten kostun helpommin?

1

15v

Vieras
Aloittaessani seksin harrastamisen kostuin melkeimpä pojan kosketuksestakin, mutta nyt kun olen vähän enemmän harrastanut, en kostu melkein millään.. :sad001 on noloa, kun poikaystäväni haluaisi seksiä tai sormettaa mutta olen ihan kuiva, enkä kostu vaikka poikaystävä lämmittelisikin... fantasioiminenkaan ei auta. Mitäköhän voisin tehdä asialle? Haluan kuitenkin seksiä, en vain kostu tarpeaksi enää. Liukuvoide olisi toki ratkaisu, mutta haluan mielummin, että märkyys johtuu minusta, sillä saan siitä enemmän nautintoa.
Tiedän kiihottuvani siitä, kun hän puhuu "tuhmia" (jota tekee harvoin) ja siitä jos minua alistetaan, mutta en osaa sanoa siitä hänelle..
 
Hei!

Kerroit, että haluat seksiä, mutta et kostu. Monet haluttomuudesta kärsivät haluaisivat haluta, mutta juuri tämä haluamisen haluaminen on esteenä kiihottumiselle. Sanoisitko, että sinulla on juuri tällainen ongelma? Halua ei voi haluta paikalle sormia napsauttamalla ja juuri halun eräänlainen pakottaminen saattaa viedä ajatuksia muualle ja estää oikean halun.

Kerroit, että on noloa olla kuiva. Tämä nolous on juuri omiaan luomaan sellaisen "on pakko haluta, ettei tilanne mene noloksi" -ajattelutavan, joka estää oikeaa halua. Kukapa kiihottuisi keskellä nolouden tunnetta?

Kerroit myös, että sinulla on toiveita seksityylistä, mutta et ole puhunut niistä poikaystäväsi kanssa. Tietysti seksityylinkin vaihtelu ja seksistä puhuminen auttaa haluamisessa. Kannattaa tosin myös tutkiskella voisiko kyse olla siitä, että yrität ja haluat haluta juuri nolouden välttämiseksi, ja silloin halu ei pääse nousemaan luonnollisesti esille.

Mitä sitten voisi tehdä?

Jos mahdollista, yritä luopua siitä ajatuksesta, että on noloa, jos et kostu. Tästä voisit myös keskustella poikaystäväsi kanssa. Kertoa hänelle siitä, että koet tilanteen noloja ja kysyä miten hän kokee kostumattomuuden? Voi helpottaa, että jakaisitte ajatuksia tilanteesta. Ehkäpä silloin sinäkään et miettisi asiaa niin paljon?

Kerroit, poikaystäväsi sormettaa sinua. Onko rooleja mahdollista vahtaa? Olisiko sinun helpompi keskittyä, jos olisit itse aktiivinen osapuoli etkä niinkään tekemisen kohde?

Olet iältäsi nuori. On hyvä tunnustella myös sitä, mihin on oikeasti valmis ja mitkä seksitavat ovat sellaisia, joihin on lähtenyt ainoastaan tehdäkseen vaikutuksen tai saadakseen hyväksyntää toiselta. Haluamista estää varmasti myös, jos kyse ei ole sinun oikeasta halusta vaan pikemminkin siitä, että koet haluamisen olevan tarpeen, jotta poikaystäväsi pitäisi sinusta.
 
Takaisin
Top