Miten kerroitte puolisolle positiivisesta testistä?

Marssin aamulla vessasta kylppäriin, jossa puoliso oli pesemässä hampaitaan. Hänellä on lasit, joita ei ollut vielä laittanut päähän. Näytin (digi)testiä hänelle.

Puoliso: Mitä siinä lukee? En näe mitä siinä lukee.

Minä: Ai niin! No… mutta kyllä sä jo taidat tietää, mitä siinä lukee.

Puoliso: Joo, tiedän. 😁
 
20240222_093749.jpgHain miehen töistä treffi-iltaa viettämään ja olin tällaisen yllätysrasian hänelle kyhännyt 😊 Oli aika yllättynyt mies, kun luultiin että missattiin miehen työreissun takia otollisin hetki, eikä paljoa oletettu että plussattais tässä kierossa 😅
 
Miehellä oli vapaapäivä ku ennen töihin lähtöä päätin tehä testin. Itkin ja nauroin hetken yksin vessassa kunnes marssin makkariin, läväytin valot päälle ja sanoin huomenta iskä. Hetken aikaa joutu silmät sirrillään ihmetellä testiä, kunnes suli hymyyn ❤️
 
Kävin aamusta herättää että pikkuveli tai pikkusisko taitaa olla matkalla, mutta kemiallisen jälkeen oli jännät paikat eikä mies uskonut ennen kuin kunnolla näkyi tikussa. Nyt sit jännätään varmaan rakenneultraan asti et hän innostuu koska siellä voi olla vielä jotain🙃 ite alan olla jo vähän lämmennyt tälle ajatukselle että pieni siellä masussa möyrii ja marraskuussa täydentää perhettä😇🙈
 
Mun piti järkätä joku kiva yllätys, mut kun mies tuli kotiin, ja olin vajaa tuntia aiemmin tehny plussatestin, ni näki heti mun naamasta, kysy jo ovella et mitä nyt ja miks näytät noin iloiselta 😅😁
 
Mun piti järkätä joku kiva yllätys, mut kun mies tuli kotiin, ja olin vajaa tuntia aiemmin tehny plussatestin, ni näki heti mun naamasta, kysy jo ovella et mitä nyt ja miks näytät noin iloiselta 😅😁

Siihen sit pamautin et mä oon raskaana ja mies kysy et ihan oikeasti vai ja halattiin pitkään ja varmaan vähän tuli tippa linssiin molemmilla❤️
 
Kävin aamusta herättää että pikkuveli tai pikkusisko taitaa olla matkalla, mutta kemiallisen jälkeen oli jännät paikat eikä mies uskonut ennen kuin kunnolla näkyi tikussa. Nyt sit jännätään varmaan rakenneultraan asti et hän innostuu koska siellä voi olla vielä jotain🙃 ite alan olla jo vähän lämmennyt tälle ajatukselle että pieni siellä masussa möyrii ja marraskuussa täydentää perhettä😇🙈
Voin sanoa et mies on nyt varhaisultran jälkeen ollut jo innoissaan ja kovasti esikoiselle sanoo että äitin masussa kasvaa vauva 🥰
 
Olin yksin kotona miehen ollessa töissä, oltiin sovittu, että tässä kierrossa en testaile ennenaikaisesti, vaan vasta menkkojen alkamispäivänä aikaisintaan. Mulla kuitenkin oli joku Raskauskeijulta ovulaatiotestien mukana tullut liuskatesti, ja uteliaisuus vei voiton vaikka oli vasta 11dpo.. ja siinä näkyi todella haalea viiva. Tein ovulaatiotestin myös ja sekin oli tavallista vahvempi. Mies tuli töistä ja menin ovelle vastaan sellainen kummallinen virne naamalla, ja hän alkoi kyselemään että mikä on. Näytin testiä ja kysyin "näätkö siekin tässä jotain vai oonko mie hullu?" edelleen hölmönä virnuillen. Mies kattoi ja sanoi, että et oo hullu, ja alkoi myös virnuilemaan. 😂 Hain kaupasta pregcheckin testejä (apteekki oli jo kiinni) ja päätin tehdä ne aamulla. Heräsin 4:30 pissahätään, tein testin ja positiivinen se oli, joskin vielä haalea. Samana päivänä digitestiin tuli 1-2 viikkoa. ❤️
 
Itse laitoin snapchatissä viestin ja kerroin, että nyt on sellanen juttu että oon raskaana🙈 ei oltu siinä kohtaa vielä yhdessä niin pikkusen jännitti laittaa viesti🙈 ollaan kyllä nuorempana seurusteltu 4vuotta, mutta nyt ollaan oltu 4vuotta erossa ja viimevuonna meidän tiet taas kohtas🤭
 
Hän oli töissä kun tein testin. Emme asu vielä yhdessä.
Laitoin hänelle viestin ja hän kyllä ilahtui vaikka minua jännitti että kuinka hän suhtautuu 😅❤️❤️
 
Tää menee hiukan ohi aiheen, mutta tein suunnitelman miten kerrotaan raskaudesta miehen kanssa mun vanhemmille. Mun vanhemmille ollaan hiljattain kerrottu, että ollaan menossa lapsettomuuspolille ja että ollaan 1v 5 kk yritetty. Ovat olleet kannustavia ja iloitsevat siitä ajatuksesta, että vauva joskus tulisi. :)

Ajattelin, että annan äitienpäivänä mun äidille ristikon, jonka tein itse tänään. Siinä muodostuu valmistuttuaan keskellä lause "susta tulee mummu" :Heartred Ja sen jälkeen annan paketin, jossa on kaksi bodya, tilasin ne tänään, toisessa lukee "I love my grandma & grandpa" ja toisessa "Dad knows a lot, but grandpa knows everything" :D
 
Tää menee hiukan ohi aiheen, mutta tein suunnitelman miten kerrotaan raskaudesta miehen kanssa mun vanhemmille. Mun vanhemmille ollaan hiljattain kerrottu, että ollaan menossa lapsettomuuspolille ja että ollaan 1v 5 kk yritetty. Ovat olleet kannustavia ja iloitsevat siitä ajatuksesta, että vauva joskus tulisi. :)

Ajattelin, että annan äitienpäivänä mun äidille ristikon, jonka tein itse tänään. Siinä muodostuu valmistuttuaan keskellä lause "susta tulee mummu" :Heartred Ja sen jälkeen annan paketin, jossa on kaksi bodya, tilasin ne tänään, toisessa lukee "I love my grandma & grandpa" ja toisessa "Dad knows a lot, but grandpa knows everything" :D
Hei huikee idis toi yllärillä höystetty paljastus äitienpäivänä! 🤩
 
Me aateltiin kans kertoa kummankin vanhemmille vasta äitienpäivänä. Varmempi mieli itselle odottaa siihen yli 12 viikkoon. Aattelin ostaa heille semmoset ”Mummula” (anopille) ja ”Mummila” (omalle äidille) ovikyltit.😄
 
Mä ensiksi mietin, että teenkö testin vasta nyt pääsiäisenä, kun molemmat on kotona ja menkat melkeen viikon myöhässä. Sit puhuttiin, että pitäiskö kuitenkin tehdä jo ja sit ke aamuna päätin niin 😄 mun puoliso oli jo töissä, joten sain tunnevyöryn itekseni kotona ja sit kävin mun miehen työpaikalla kertomassa uutisen ennen kun ajoin ite omiin töihin ❤️ en halunnut kertoa viestillä, vaan naamatusten.
 
Takaisin
Top