Liilakukkanen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Itse annoin hänelle illalla kun tuli kotiin plussan muotoisen karkin. Ei tosin kyllä tajunnut vaan piti selittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun piti järkätä joku kiva yllätys, mut kun mies tuli kotiin, ja olin vajaa tuntia aiemmin tehny plussatestin, ni näki heti mun naamasta, kysy jo ovella et mitä nyt ja miks näytät noin iloiselta
Voin sanoa et mies on nyt varhaisultran jälkeen ollut jo innoissaan ja kovasti esikoiselle sanoo että äitin masussa kasvaa vauvaKävin aamusta herättää että pikkuveli tai pikkusisko taitaa olla matkalla, mutta kemiallisen jälkeen oli jännät paikat eikä mies uskonut ennen kuin kunnolla näkyi tikussa. Nyt sit jännätään varmaan rakenneultraan asti et hän innostuu koska siellä voi olla vielä jotain ite alan olla jo vähän lämmennyt tälle ajatukselle että pieni siellä masussa möyrii ja marraskuussa täydentää perhettä
Hei huikee idis toi yllärillä höystetty paljastus äitienpäivänä!Tää menee hiukan ohi aiheen, mutta tein suunnitelman miten kerrotaan raskaudesta miehen kanssa mun vanhemmille. Mun vanhemmille ollaan hiljattain kerrottu, että ollaan menossa lapsettomuuspolille ja että ollaan 1v 5 kk yritetty. Ovat olleet kannustavia ja iloitsevat siitä ajatuksesta, että vauva joskus tulisi. :)
Ajattelin, että annan äitienpäivänä mun äidille ristikon, jonka tein itse tänään. Siinä muodostuu valmistuttuaan keskellä lause "susta tulee mummu" Ja sen jälkeen annan paketin, jossa on kaksi bodya, tilasin ne tänään, toisessa lukee "I love my grandma & grandpa" ja toisessa "Dad knows a lot, but grandpa knows everything" :D