Samana päivänä kun oli eka ultra rv 13+0 niin soitin videopuhelun äidille ja siskolle. Äidin kohdalla vaadin että hänen mies tulee myös kuvaan ja kysyin että "mites se olikaan... ukki vai vaari?" Ja nostin ultrankuvan kuvaan hirvee itku ka nauruhan siellä alkoi heti :D äiti aina ajatellut ja varmaan ajan myötä vahvistanut ajatusta et mä en koskaan tuu ees hankkimaan lapsia :D sisko hokenut viimeisen 10vuotta että kun pitäs serkkuja saada muksuille ja hänestä täti tehdä. Voitte siis kuvitella mitkä ilon kyyneleet siellä iski päälle kun nostin ultrakuvan näkyviin ^__^ oli ihan järkyttävä helpotus kun kertoi, sisko varsinkin on niin iso tuki ihan jo noin kokemuksensa kautta kun 5lapsen äiti on :D
Töissä jouduin parille esimiehelle kertomaan just edellisellä viikolla 1päivän ennen kesälomaa ja tuota ultraa kun meinasivat laittaa mut koneelle missä olisin altistunut mahdollisesti sikiötä vahingoittaville aineille.. olin siis päättänyt että loman jälkeen sitten. Pari lähintä työkaveria tiesi jo, kun koin että on hyvä tietää miks oon kokoajan kyykyssä hengittelemässä etten pyörry ja muuta vastaavaa.
Nyt sit töissä tietääkin aikalailla kaikki, oon ihan avoimesti kertonut kun meidän työpaikka on semmonen juorupesä että ennemmin kerron itse kuin kuuntelen seläntakana supatusta. Muutama on kyllä osannut jo kysyä suoraankin kun en kauheesti tuota mahaa ole peitellyt loman jälkeen ja tämmöisenä painontarkkailija-tyyppinä ihmiset varmaan tajunnut nopeasti kun ei vatsa ole ihan samassa kuosissa kun normaalisti xD