Mitähän siellä kohdussa tapahtuu...

Elisaila

Silmät suurina ihmettelijä
Huh, en tiedä olenko eksynyt jo etuajassa tänne. Mut nyt kaipaan kanssasisarien kokemusta! Toinen vauva ollut haaveissa ja luulen että on tärpännyt ja tulee heinäkuun vauva. Mutta en uskalla täysin ilakoida. Nimittäin, olen tehnyt kaksi erimerkkistä testiä, toissapäivänä ja tänä aamuna. Kummassakin haamu. Ei näy joka valossa, ei hyvin kamerassakaan joutuu tihrustelee välillä enemmän välillä
Vähemmän. Viivassa siis on hivenen väriä, mut todella todella haaleasti. Ensimmäisestä testistä kyllä kolme muuta ihmistä on sanonut nähneensä viiva jotenkuten. Tokasta en oo kyselly. Eli en kuvittele, mutta epävarmuus iski. Mitä kokemuksia teillä haamusta? Oireita on ja täti on puuttunut hyvän aikaa, mutta miksi viiva ei vahvistu? Toivottavasti huokaisen helpotuksesta heinäkuussa :smiley-angelic001
 
Mulla oli sama juttu kun tein testin, että haamu viiva tuli. Oli pakko varmistaa asia ja ostin digitestin mikä näytti sitten 1-2 vk :) Toivotaan, että sullakin ois tärpännyt :)
 
Täälläkin toivotaan pikkukakkosta!
nyt on kp 35/30 eikä menkkoja kuulu eikä näy. Eilen tein negatestin. Nyt ajattelin odotella jos menkat alkais... Ehkä isänpäivänä uskaltais testata uudelleen :wink
ikinä oo menkat näin paljoa ollu myöhässä ja esikoisesta tein plussa testin päivä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.
 
Toista tääläkin odotellaan..oli pakko testata kun oli pitkän aikaa pahoinvointia..eka tuli haaleita ja sitte ne vahvistu ja digillä vielä varmistan..ja sitten soittoa neuvolaan..laskettu aika olisi 14.7.2015.
 
Voi vitsi mikä tilanne sinullaki, ihan varmaan kaipais vastauksia jo! Toivotaan että on tärpännyt, että siellä on joku nyt joka ei halua paljastaa itseään kun vaikka vasta isänpäivälahjaks:wink mulla kans eka näkyi heti, et ihmettelen suuresti miten tää tällein vetkuilee. Joku siel varmasti on mutta en sit tiiä kauan haluaa pysyä.. Mutta plussatuulia puhaltelen pufff:love017
 
Katariina kuulostaa lupaavalta!!:) Jee!! Mulla olis 12 tai 13 pv laskettu.. Aika samoilla siis mennään :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1415287854.390369.jpg

Tästä haamujen haamusta jonka tein 24.10 tuli 26.10 digiin 1-2 raskaana. Ja tuolloin perjantaina mulla oli päiviä ovulaatiosta 8-10 päivää. Eli eli ole olemassa väärää positiivista :wink siihen taas kukaan ei voi vaikuttaa onko raskaus loppuun asti menevä.
Tosin mulla näytti LH huipun 2viikkoa aiemmin toi predictorin testi.

Plussa tuulia ja maltti on valttia ❤️
 
Juuh mulla samanmoinen haamu! Mutta ihana kuulla että siitä se lähti :Heartpink, tuo toivoa itsellekin että tästä jotain kunnollista tulee.. :)
 
Elisaaina, millä testillä/testeillä haamuilit? :) Mä en olis tosiaan luottanut tohon predictoriin pätkääkään mutta sain apteekin testiin myös super haamun, joka oli kyllä myös super outoa koska ei kuulu herkkiin testeihin se.
No huomenna taas digeillään, pitäs tulla 3+ :D Joo tiedän oon pöpi päästä. Mulla esikoisesta tuli vaan ne leffaviivat aikoinaan niin ei tarvinnu testailla :D
 
Haha voi tässä sitä itse kukin pöpiks meinaa muuttua :D mullakin esikoisesta tuli niin selvä plussa, en olis ikinä uskonut että alan vielä sekoilee näiden testien kanssa..Huoh! Eli eka testi oli joku k-marketin perus, olisko pregcheck, mutta ikinä ennen ei oo haamuja antanut ainakaan.. Tän päivänen oli clearblue. Ja tän päivän haamu oli vielä haamumpi kun toissapäivänen, eli huolettaa että huonompaan suuntaan menis. Luulis että olis vahvistunut jo. Oireet kyllä vahvistuu, ellen sitten kuvittele. Mut on tää kyllä piinaavaa, nyt kp 32/28.
 
Maltti on valttia :) Ei huolestuta vielä.
Meillä olis alkanut clomit seur. kierrossa ja mulla oli menossa jo keltarauhashormonit ku kierto venähti niin järkysti.
Ootko tikutellu ovulaatiota? Voihan se olla että että ovis on ollu vähän myöhässä niin siks nii hailakkaa viivaa :wink
 
Elisaila joku laskuri anto la 13.7 ja toinen 14.7 että selviää sitte neuvolassa:-D
 
Voi että Katariina onneks olkoon :love7Joo mulla kans antoi eri paikat eri lasketun, mut kyllähän se selviää sitten, pääasia että ulos tulee joku päivä:grin

Bartender kauan teillä ollut yrityskertoja? En oo oviksia tikutellu, ollaan muuten oltu ahkeria vartavasten koko kuun ajan :D eli ei mitään hajua millon ovis ollut, se voi tietty selittää miksi olis nuin hailakkaa viivaa!
 
Tässä mun pregcheck haamu rv 3+3, sain tosi ajoissa viivan ja sit olikin kamalaa ootella ettei jää kemialliseksi raskaudeksi..
 

Liitteet

  • 1415293263482.jpg
    1415293263482.jpg
    74.4 KB · Katsottu: 63
Bartender en oo tikutellu ikinä:-D sattu vaan tapahtumaan näin onnellisesti♥ ei kyllä ajateltu että tulis 1v 7kk ikäeroa..
 
Meillä ei edes mitään superinnokasta yritystä oo käynnissä. Tulee kun on tullakseen, yritän olla stressaamatta. Ovulaatiotestejä en oo ikinä tehny enkä kummemmin oo miettiny edes milloin ovulaatio on :) eli seksiä on silloin kun hyvältä tuntuu, ei välttämättä otollisinpana aikana!
Esikoinen sai alkunsa pari kuukautta pillereiden lopetuksen jälkeen.
nyt ehkäisy jätettiin pois elokuun lopussa ja menkat ollu 1.9 ja 1.10! Toivottavasti ei enää menkkoja näkyis :wink
 
Takaisin
Top