Mitä uutta koit viimeksi äitiyden ansiosta?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Aina puhutaan lasten uusista kokemuksista ja oppimisista, mutta mitä uutta sinä olet viime aikoina kokenut siksi, että olet äiti? :)

Minä koin tänään ensimmäisen vanhempainiltani koululaisen äitinä. Muutenkin lapsen koulun aloitukseen on liittynyt minulle uusia asioita, kuten läksyjen tekemisessä auttaminen.
 
Ihmeteltiin tänään lapsen kanssa yhdessä sitä, kun lehtipuiden lehdet on toiselta puolelta vaaleammat. (Onko kaikkien?) En ole asiaan oikeastaan edes kiinnittänyt ennen huomiota. Sääli että asia unohtui ennen kun ehdin googlettaa, mistä se johtuu. Pitääkin laittaa korvan taakse ja tutkia. :pompus:
 
Viimeisin uusi juttu tais olla syyskenkien osto. Tähän mennessä ollaan saatu kaikki kengät (paitsi jotkut kesäsandaalit) aina lasten serkuilta kierrätettynä, mut tänä vuonna ei ollu sopivia niin piti lähteä kaupoille. Aika pitkään selvisinkin ilman tätä kokemusta. :D
 
Muuta ei nyt tullut mieleen kuin päiväkodin kevätjuhla. (Saattoi jotain uusia juttuja kesänkin aikana olla, mutta ei ainakaan niin suuria ja mullistavia että olisi jäänyt mieleen :D) Lapsen ryhmä esitti laulu- ja tanssiesityksen kevätjuhlassa, kyllä sitä vain melkoisia ylpeyden tunteita koki kun näki oman lapsen esittävän mukana ihan oikein :cat:
 
Olen päässyt ensimmäistä kertaa elämässäni suunnittelemaan lastenkutsuja. :) Itse synttäreihin on vielä melkein kuukausi aikaa, joten sitä kokemusta saa vielä jännityksellä odottaa.
 
Takaisin
Top