Mitä teet just nyt?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Löhöilen hyvällä omatunnolla kuopuksen vieressä (päikkärit menossa). Oma äiti tuli käymään, niin on nelivuotiaallakin mukavaa mummun kanssa.

Yritän saada puuron jälkeisen pahoinvoinnin tasattua istumalla sohvalla ja ajattelemalla muuta.

Koitan selviytyä kriisistä, kun onnistuin tänään ns taskupainalluksena hävittämään profiilikuvani. 😆
Olisit voinut edes jonkun Pipsa Possun kuvan laittaa niin ettei mene koko foorumi ihan sekaisin. Hämmentyneenä kyllä katoin että kuka tuo on 😳 Hämmentyneenä katsoin myös että sulla on 20t viestiä enemmän kun mulla 😲

Että sitä minä nyt teen, hämmästelen.

Olisit voinut edes jonkun Pipsa Possun kuvan laittaa niin ettei mene koko foorumi ihan sekaisin. Hämmentyneenä kyllä katoin että kuka tuo on 😳 Hämmentyneenä katsoin myös että sulla on 20t viestiä enemmän kun mulla 😲

Että sitä minä nyt teen, hämmästelen.
Pitänee korjata tilanne ja etsiä edes joku muu possu. Ärsyttää tuo mustavalkoinen värimaailma. 😂
Noita viestejä kertyy nopeasti, kun pelailee noita pelejä. 😅🤭

Tulin kotiin esikoisen terapiareissulta ja kaupasta. Nyt pistän poskeeni jotain mahaa täyttävää.

@Pilkki24 Mä myös olin hölmistynyt, että mihin "meidän" Pipsa hävisi. Tuo pikkupossu on toki oikein suloinen.

Yritän herätä päiväunilta 🫣 Lapsi heräsi jo 1,5h sitten ja on häärännyt ympärillä lukien kirjoja ja en edes tiedä mitä tuolla muulla talossa odottaa kun on pitänyt itsensä tyytyväisenä 😬 Itse vasta sain nyt tarpeeksi energiaa että sain silmät auki ja kännykän käteen 🫢 #raskausväsymys

Takaisin