Mitä sitten kun alkaa vihata omaa lasta...

  • Ketjun aloittaja Haamu
  • Aloituspäivämäärä
Musta kuulostaa siltä et pikkusella olis refluksia kun huutaa yöllä tuolla tavalla.. Mun veljen pojan yöt kuulosti tolta ennen kuin saivat lääkkeen siihen. Jos ei oo tohon vaivaan vielä testattu lääkettä niin kehottaisin kokeilemaan.. Veljen pojan huudot loppu melkeen kokonaan yöllä kun sai lääkkeen siihen.. Tsemppiä.. Äläkä luovuta..
 
Piti vielä sanoo et veljen poika huusi reilun vuoden joka yö mutta kun tosiaan sai lääkkeen iltasin tohon refluksiin niin yöt rauhottu ja nykyään ei oo enää tarvinnut koko lääkettä pariin vuoteen et on läppä kiristynyt...

et testaa nyt ainakin toi lääkitys jos ei oo testattu... :)
 
En imetä. Yömaitoo ei oo juonu 9kk jälkeen.
Kiitos teille tsempistä ja neuvoista. Mukava että on välittäviä ihmisiä maailmassa.

Mä luovutan nyt kumminki.. Mä en vaan jaksa.

Ylläpito voi poistaa tämän keskustelun.

Sairaalaan vaan!
Lapsi sairaalan unikouluun? - kun kertoo realistisesti surkean tilansa neuvolaan tai akuuttiin niin jostain on pakko saada apua, eikä se voi olla rahoista kiinni.
Heti eikä vasta huomenna.

Jos ei enää jaksa niin täytyy pitää huoli ettei lapsi kärsi ja että saa itse hoitoa- vaikka sitten suljetulla osastolla(tai siis mielenterveysapua ylipäätään) jos ei muu auta.
Tämä vastauksena otsikon kysymykseen.
 
Muokattu viimeksi:
Ei kärsi lapsi. Se voi kaikilla saroilla ihan mainiosti. Ellei nukkumattomuus saa sitä voimaan huonosti.
 
On tämäki...

Minä samaistun Haamu. Tiiän miltä tuntuu ku lapsi ei nuku.
Mutta ehkä myö kuulutaan sinne suljetulle ko ollaan niin huonoja äitejä ettei jakseta ainasta huutoo....
Sie ehkä oot saanu jo apua, toivon..
 
Hei eihän kukaan tykkää kuunnella oman lapsensa itkua - saatika sitten, jos on tolkuton ukivelka ja lapsi vaan itkee ja itkee. Olisitte aika yli-inhimillisiä, jos jaksaisitte vaan loputtomiin! :)
Tätä varten neuvolat on. Purkakaa mielenne siellä niin saatte apua, ei näiden asioiden kanssa tarvi painia yksin!♡♡
 
Takaisin
Top