Mitä sinä tai puolisosi olette viimeksi hukanneet?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Isompien lasten osastolla keskustellaan siitä mitä lapset on viimeksi hukanneet. Siellä nousi esille että puolisokin voi olla kova hukkaamaan tavaroita. Hukkaatko sinä tai puolisosi usein jotain? Mitä on viimeksi ollut hukassa aikuisten toimesta?

Itse hukkaan usein keväällä tai syksyllä hanskat. Nämä on taas näitä aikoja, kun saattaa tarvita hanskat lähtiessä tai ehkä ottaa ne varmuuden vuoksi mukaan. Sitten ne jää bussiin tai putoaa taskusta, eikä niitä huomaa kaivata kun sormilla ei olekaan kylmä. Pinnejä ja ponnareita saa myös usein etsiskellä. Aika vastikään hukkasin myös kärrypoletin, veikkaisin sen jääneen kärryyn kaupasta lähtiessäni.

Miehen en muista vähään aikaan hukanneen mitään, ellei lasketa sitä kun hän laittaa tiskikonetta tyhjentäessä astioita eri paikkaan, missä olen niitä tottunut pitämään. Sitten minä en löydä niitä ja hän ei muista mihin laittoi. :D
 
Meillä on jatkuvasti asioita hukassa, niin lasten kuin aikuistenkin toimesta. Eilen illalla mies hukkasi uuden passinsa, jonka kävi hakemassa postista vähän aiemmin samana iltana. Oli vähän kuumottavaa, sillä passia tarvitaan huomenna, kun lähdemme reissuun. Onneksi se löytyi. Aiemmin tällä viikolla hän "hukkasi" myös pakasteperunapussin pakastimeen. Ei siis löytänyt sitä, vaikka kuulemma kaivoi pakastinta viisi minuuttia. No, kun tulin kotiin ja avasin pakastimen, se oli heti siinä etualalla. :rolleyes:

Mutta kyllä minäkin osaan. Yhden päivän aikana on moni asia hukassa: kännykkä, lompakko, avaimet, hiusharja, joku harrastusväline, kuulokkeet, pankkikortti... Useimmiten ne katoavat ihan tänne kotiin, mutta kyllä niitä välillä on haettu kaupan infopisteestä ja milloin mistäkin.
 
Aamulla hävitin viili- ja Piltti -purkit, löytyivät lopulta kodinhoitohuoneesta. Mut mä olenkin raskaana, joten sitä ei lasketa. :laughing002
 
Eilen miehen kuulokkeet katosi, tänään lompakko. Lompsa löytyi, kuulokkeet ei. Itse kadotin yhden avaamattoman pakkauksen patjansuojia.
 
Takaisin
Top