Teilläkin siis nalkutetaan siitä? Ja mies saattaa vaan ottaa mun kädet irti toisistaan jos näkee. Tai sit "älä revi" vaan..Joo tuon miehen nalkutuksen takia ehkä oon pari kertaa onnistunu hetkellisesti lopettamaan - oma itsekuri ei riitä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teilläkin siis nalkutetaan siitä? Ja mies saattaa vaan ottaa mun kädet irti toisistaan jos näkee. Tai sit "älä revi" vaan..Joo tuon miehen nalkutuksen takia ehkä oon pari kertaa onnistunu hetkellisesti lopettamaan - oma itsekuri ei riitä
Joo, tismalleen sama täällä. Sitä inhottaa ja ärsyttää se tapa suunnattomasti. Itseä silloin jos vahingossa nyppäsee liikaa, muuten ei niinkäänTeilläkin siis nalkutetaan siitä? Ja mies saattaa vaan ottaa mun kädet irti toisistaan jos näkee. Tai sit "älä revi" vaan..
Ärsyttäviä tollaset nalkuttajat :DJoo, tismalleen sama täällä. Sitä inhottaa ja ärsyttää se tapa suunnattomasti. Itseä silloin jos vahingossa nyppäsee liikaa, muuten ei niinkään