Mitä sellaista teet, mitä ei pitäisi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kaikki varmaan tekee joskus jotain mitä ei pitäisi, saisi tai kannattaisi. Mitä sellaista sinä teet?

Minä istun usein huonossa asennossa. Paitsi nyt raskaana, kun liitoskivut ilmoittaa kyllin selvästi että tämä ei nyt käy. Saatan myös ylittää tien kohdasta jossa ei ole suojatietä tai punaisia päin, jos ei tule autoja (vain jos oikeasti näen että autoja ei tule). Lapselle myös tulee joskus suuttuessa huudettua, mikä aina harmittaa jälkikäteen.

Vaikka mitä! Silloin kun lapset on mummolassa, pitäisi levätä. Minäpä siivoan ja teen kaikkea turhaa. Ja jään vatvomaan asioita, nalkutan miehelle, unohdan itse syödä, mitäs muuta..

Istun huonossa asennossa, seison paino vain toisella jalalla ja siksi on lonkka aina kipeä. Pidän jalkoja pöydällä kun istun sohvalla, vaikka tiedän, että polvet ojentuvat silloin liikaa. Istun myös jalan päällä, aina samalla puolella vinossa. Autoa ajaessa nojaan sormilla rattiin niin, että sormet ovat nivelien kannalta haitallisesti. Roikotan päätäni liian edessä jne.

Jätän liian usein jumpat ja lenkit väliin. Herkuttelen iltaisin kun lapsi nukahtaa.

Tiedostan, että valvon liikaa, mutta muuten ei ole hetkeäkään omaa/yhteistä aikaa miehen kanssa. Lapset kun menevät nukkumaan n.21:00 (jos hyvin käy) ja pienempi herää säännöllisesti kuuden aikaan aamulla.

Tästä seurauksena(?) tekee jatkuvasti mieli suklaata tai salmiakkia. Onneksi niitä ei aina kotona ole :)

En myöskään aina viitsi lähteä ulos jos sataa.

Valvon liian pitkään ja aamulla olen kiukkuinen. :oops: Juon liikaa kahvia. En harrasta niin paljoa liikuntaa ja ulkoilua kuin pitäisi. Herkuttelen ehkä pikkaisen liikaa, erityisesti suolaisia herkkuja. Joskus tulee myös syyllistyttyä lapselle huutamiseen, mistä tulee aina hirveä harmitus. Välillä saatan olla joissakin asioissa myös vähän saamaton ja todeta, että jos huomenna sitten. :angelic:

Hah, vaikka ja mitä. Valvon liikaa ja vastaavasti nukun liian vähän, viime aikoina olen syönyt liikaa herkkuja (ja erityisesti napostellut, mikä on hampaille huonoksi) ja hermostunut lapsille liian usein. Nyt, kun pitäisi lääkärin määräyksestä pitää taukoa treeneistä, olen myös välillä saattanut vähän juosta, vaikka ei olisi pitänyt. :rolleyes:

Syön liikaa herkkuja. Revin kuivia kynsinauhoja. En puhu mieltä askarruttavista asioista koska pelkään jos niistä tulee riitaa. Hermostun liian herkästi. Valvon liian myöhään. Olen itseäni kohtaan liian kriittinen. Googlettelen oireita...

Tämä! Ihan järjetöntä, ja silti sitä vain tekee. Fiksuinta ikinä on myöhään illalla sängyssä googlettaa jotain tyyliin "päänsärky + aivokasvain". :rolleyes:
Jep.

Ja ihan sama oletko mies vai nainen ja mitä tahansa googlettaa, on joko syöpä tai raskaana....

Revin kuivia kynsinauhoja.
ja tämä! :nailbiting: mulla on ollu tää tapa teinistä asti. revin niitä aina stressatessa, sillon kun ei oo tekemistä (käsillä) ja myös huomaamattani. välillä oon onnistunu hetkellisesti lopettamaan, mutta tästä on kyllä vaikea päästä lopullisesti eroon...

ja tämä! :nailbiting: mulla on ollu tää tapa teinistä asti. revin niitä aina stressatessa, sillon kun ei oo tekemistä (käsillä) ja myös huomaamattani. välillä oon onnistunu hetkellisesti lopettamaan, mutta tästä on kyllä vaikea päästä lopullisesti eroon...
Ihan sama. Stressi tai käsillä tekemisen puute.. Kuinka typerää.. :D eikä auta ne pahan makuiset kynsilakat kun en käytä suuta, revin kynsillä..

Ihan sama. Stressi tai käsillä tekemisen puute.. Kuinka typerää.. :D eikä auta ne pahan makuiset kynsilakat kun en käytä suuta, revin kynsillä..
Sama, pitäis olla hanskat kädessä, mutta eihän siitä mitään tuu :hilarious: joskus oon laastaroinut jos on päässyt pahasti aukeamaan, ettei tulisi revittyä ainakaan silloin.

Sama, pitäis olla hanskat kädessä, mutta eihän siitä mitään tuu :hilarious: joskus oon laastaroinut jos on päässyt pahasti aukeamaan, ettei tulisi revittyä ainakaan silloin.
Joo mä kans aika ajoin viilaa ne kuivuneet nahkariepaleet tasaisiksi ja rasvaan sellaisella Creme cuticula voiteella monta kertaa päivässä ettei ne alkais taas repsottaa. Saattaa viikon olla hyvät, sit ne kuivuu ja jatkan taas. Mies nalkuttaa asiasta jatkuvasti. :D

Joo mä kans aika ajoin viilaa ne kuivuneet nahkariepaleet tasaisiksi ja rasvaan sellaisella Creme cuticula voiteella monta kertaa päivässä ettei ne alkais taas repsottaa. Saattaa viikon olla hyvät, sit ne kuivuu ja jatkan taas. Mies nalkuttaa asiasta jatkuvasti. :D
Joo tuon miehen nalkutuksen takia ehkä oon pari kertaa onnistunu hetkellisesti lopettamaan - oma itsekuri ei riitä :rolleyes:

Takaisin