Betta Puuhakas puhuja Joulukuiset 2025 26 huhti 2025 #41 Merkkarin. Kauheet tunnon tuskat, mutta mieliteko oli niin kova Täytyy kieltää miestä tuosta salmiakkia kotiin
Merkkarin. Kauheet tunnon tuskat, mutta mieliteko oli niin kova Täytyy kieltää miestä tuosta salmiakkia kotiin
L Lytsky Näppärä viestien naputtelija Joulukuiset 2025 27 huhti 2025 #45 Kebakoita ja paistettua pottua
Chia2025 Oman äänensä löytänyt 27 huhti 2025 #46 Kaurapuuroa mustikoilla ja voisilmällä, pari ruisleipää suolakurkuilla, kahvia ja sitruunavettä
Shuup-Shuup Oman äänensä löytänyt 27 huhti 2025 #47 Tehtiin aamupalaksi smoothiebowl tän ohjeen mukaan (mut ilman tahinia! Koska se on siis seesaminsiemenpohjaista, eikä suositella raskaana oleville) https://www.sydanmerkki.fi/resepti/hedelmapommi-smoothiebowl/ Ihan hullun täynnä oon vieläkin Pitää tehdä vielä joskus uudestaan, tykkäsin tosi paljon
Tehtiin aamupalaksi smoothiebowl tän ohjeen mukaan (mut ilman tahinia! Koska se on siis seesaminsiemenpohjaista, eikä suositella raskaana oleville) https://www.sydanmerkki.fi/resepti/hedelmapommi-smoothiebowl/ Ihan hullun täynnä oon vieläkin Pitää tehdä vielä joskus uudestaan, tykkäsin tosi paljon
A AinoEveliina Oman äänensä löytänyt 27 huhti 2025 #48 Riisiä, kanakastiketta ja parsakaalia, sekä maitoa ja fazerin suklaata.
H Hemuli13 Puuhakas puhuja Heinäkuunmammat 2015 Joulukuiset 2025 30 huhti 2025 #50 Aamupuuro puolukoilla
T Tiuku- Satasella mukana keskusteluissa Joulukuiset 2025 30 huhti 2025 #51 Köyhänritarin mansikkahilloa ja kermavahdolla :)
Shuup-Shuup Oman äänensä löytänyt 30 huhti 2025 #52 Oi vitsi, että ajatus köyhistä ritareista nosti kuolan kielelle Piti kyllä tyytyä nyt itse tofukeittoon ja tuoreeseen ruisleipään
Oi vitsi, että ajatus köyhistä ritareista nosti kuolan kielelle Piti kyllä tyytyä nyt itse tofukeittoon ja tuoreeseen ruisleipään
L Lytsky Näppärä viestien naputtelija Joulukuiset 2025 7 touko 2025 #54 Makaroonia, possupihviä ja porkkanaraastetta
S Susihukkanen Vauhtiin päässyt keskustelija Joulukuiset 2025 7 touko 2025 #55 Suolakeksejä valkosipulituorejuustolla. :D
S Susihukkanen Vauhtiin päässyt keskustelija Joulukuiset 2025 10 touko 2025 #58 Kurkku/tomaatti/paprika/pehtoorisalaatti/leipäjuusto -salaattia & grillitassuja.
T Tiuku- Satasella mukana keskusteluissa Joulukuiset 2025 10 touko 2025 #59 Hesen kerrosateriaa, ja sain vihdoin himoitsemaani paprikadippiä
L Lytsky Näppärä viestien naputtelija Joulukuiset 2025 10 touko 2025 #60 Vaniljajäätelöä ja kinuskikastiketta