Mitä söit viimeksi?

Keitettyä kukkakaalia ja juustoryynärin, iso lasillinen rasvatonta maitoa.
 
Kaupan riisipiirakan leivänpaahtimessa sulatettuna. (Tylsä ja toimiva nälän siirtäjä)
 
Naudanpaistivoileivän ja lasi rasvatonta maitoa. Voi dääm! Kasvikset unohtui...
 
Joulupiparia ja teetä!

Oon jo glögi-, pipari- ja joulukarkkikaudenkin aloittanut. 🙉 onko muut? Nyt lokakuussa oli työpaikan lounasruokalassakin porkkanalaatikkoa
😅 tokmannille tuli joulukarkit jo syyskuun alussa!
 
Joulupiparia ja teetä!

Oon jo glögi-, pipari- ja joulukarkkikaudenkin aloittanut. 🙉 onko muut? Nyt lokakuussa oli työpaikan lounasruokalassakin porkkanalaatikkoa
😅 tokmannille tuli joulukarkit jo syyskuun alussa!
Mies toivoi että tuon niitä Pandan ananas-konvehteja kun niitäkin on omassa rasiassa nykyään. Mutta en itse syönyt 😂 Glögi kyllä maistuisi 😋
 
Joulupiparia ja teetä!

Oon jo glögi-, pipari- ja joulukarkkikaudenkin aloittanut. 🙉 onko muut? Nyt lokakuussa oli työpaikan lounasruokalassakin porkkanalaatikkoa
😅 tokmannille tuli joulukarkit jo syyskuun alussa!
Eilinen voitäytepulla ja maitokaakao.
(Kädet liotettuna pullataikinassa parantaa kynsien ja ihon kuntoa)

Sä saat sitten syödä hyvällä syyllä minunkin osan niistä syksyisistäkin joulusuklaista...
Jokainen suomalainenhan syö suklaata keskimäärin x? kg/ vuosi /. En oo, onnekseni, oikein ole suklaaihmisiä.
Sattumoisin oon käynyt jo vuosia kavereiden kanssa "ruoka, olut, tupakka +ym painotettua "erityiskiintiökauppaa". Minun luopuessa niistä olen saanut/ottanut vaihdossa kotimaisen järvikalan, poro- ja hirvenvasojen sekä jänisten lihojen, kotimaisten marjojen "kiintiöiden" syöntivelvollisuuksia. Tehdäänkö siis sopimus, sulle kaupansuklaa mulle itse tehty toffee/ nugaa?
 
Muokattu viimeksi:
Eilinen voitäytepulla ja maitokaakao.
(Kädet liotettuna pullataikinassa parantaa kynsien ja ihon kuntoa)

Sä saat sitten syödä hyvällä syyllä minunkin osan niistä syksyisistäkin joulusuklaista...
Jokainen suomalainenhan syö suklaata keskimäärin x? kg/ vuosi /. En oo, onnekseni, oikein ole suklaaihmisiä.
Sattumoisin oon käynyt jo vuosia kavereiden kanssa "ruoka, olut, tupakka +ym painotettua "erityiskiintiökauppaa". Minun luopuessa niistä olen saanut/ottanut vaihdossa kotimaisen järvikalan, poro- ja hirvenvasojen sekä jänisten lihojen, kotimaisten marjojen "kiintiöiden" syöntivelvollisuuksia. Tehdäänkö siis sopimus, sulje kaupansuklaa mulle itse tehty toffee/ nugaa?

Passaa 😉🤭
 
Mä kävin tänään oman alan ihmisten kanssa herkkubuffassa kahvilassa. Söin itseni niin täyteen, että haukotteleminenkin sattui vatsaan. Oli sekä suolaista että makeaa. Mukava ilta.
 
Mä kävin tänään oman alan ihmisten kanssa herkkubuffassa kahvilassa. Söin itseni niin täyteen, että haukotteleminenkin sattui vatsaan. Oli sekä suolaista että makeaa. Mukava ilta.
Tuli nälkä!
Mää tahdon kans jonnekin tommoseen syömään. Missä kävitte?
 
Tuli nälkä!
Mää tahdon kans jonnekin tommoseen syömään. Missä kävitte?

Se oli mihinkään ketjuun kuulumaton kahvila paikkakunnalla. En paljasta nimeä enkä paikkakuntaa ettei mua jäljitetä 😅 oikeastaan se oli semmonen meidän alan yhdistyksen järjestämä tapahtuma niin kahvilassa olivat tehneet meitä varten buffet pöydät suolaisesta ja makeasta.
 
Se oli mihinkään ketjuun kuulumaton kahvila paikkakunnalla. En paljasta nimeä enkä paikkakuntaa ettei mua jäljitetä 😅 oikeastaan se oli semmonen meidän alan yhdistyksen järjestämä tapahtuma niin kahvilassa olivat tehneet meitä varten buffet pöydät suolaisesta ja makeasta.
Pikku salaisuudet on elämän suola. 🌸
"Pitopalvelu"- tyyppiset teille tätä kaikkea tällä kertaa tilausratkaisut ovatkin yleensä niitä parhaita juttuja saada massunsa ihanan liian täyteen.
 
Lämmitin 1/2 rasian maksalastikkoa, puolukkanmehun kanssa sen pois söin jääkaapista vanhenemasta.
 
Takaisin
Top