Mitä söit viimeksi?

Ensin söin purkin kesoa, sit spagettia oivariinilla ja oliiviöljyllä ja jälkkäriksi kefirin ja mangosmoothien sekoitusta! 😋
 
Viilistä on tullut mun perus.

Kaikki ällöttää. Eilen tein töihi itselleni lounassalaatin illalla ja ajattelin laittaa siihen salaatinkastiketta. Otin kastikepurkin jääkaapista ja heti pyöräytti vattanpohjassa etova olo. Ajattelin olla kaukaa viisas ja maistaa sitä ensin lusikalla pikkusen (pystyykö syömään), ennen kun ruuttaan sitä salaattin joukkoon.
No ei pystynyt. Eikä pystynyt illalla kuvitella mitään muutakaan..
Kokeilin sitten aamulla kermaviilidippiä. Ei ainakaan laittanut heti yökkimään laittovaiheessa. Katsotaan sitten lounaalla... :tears:
 
Viilistä on tullut mun perus.

Kaikki ällöttää. Eilen tein töihi itselleni lounassalaatin illalla ja ajattelin laittaa siihen salaatinkastiketta. Otin kastikepurkin jääkaapista ja heti pyöräytti vattanpohjassa etova olo. Ajattelin olla kaukaa viisas ja maistaa sitä ensin lusikalla pikkusen (pystyykö syömään), ennen kun ruuttaan sitä salaattin joukkoon.
No ei pystynyt. Eikä pystynyt illalla kuvitella mitään muutakaan..
Kokeilin sitten aamulla kermaviilidippiä. Ei ainakaan laittanut heti yökkimään laittovaiheessa. Katsotaan sitten lounaalla... :tears:
Hei tää uppos :Smiling Face With Open Mouth
 
Spagettia ja jauhelihakastiketta.. viimiset haarukalliset tuntu olevan liikaa vaikka oon pystynyt syömään mitä vaan. 🍝
 
En oo syönyt tänään vielä mitään. Juonut vaan teetä. Saattaa kohta kostautua.
 
Pollo limonelloa. Vähän arvellutti inkivääri, mutta kaipa sitä voi mausteena satunnaisesti käyttää.

Oli pakko ostaa pitkästä aikaa viiliä jääkaappiin kun siitä on täällä mainittu kai pariinkin otteeseen, ja alkoi tehdä kovasti mieli. Ainakin ajatuksen tasolla ihan superhyvä välipala!
 
Aamupalaksi paahtoleipää ja appelsiinimehua. Oon vuosikaudet syöny puuroa aamiaiseksi, mutta nyt ei maistu. Niinku ei mitkään jugurtit yms., missä suutuntuma on tollanen, miten sen sanois, limanen 😅 eli viili ei kyllä täällä nostata himoja, mut ehkä sekin kohta muuttuu :Speak No Evil Monkey:
 
Pollo limonelloa. Vähän arvellutti inkivääri, mutta kaipa sitä voi mausteena satunnaisesti käyttää.

Oli pakko ostaa pitkästä aikaa viiliä jääkaappiin kun siitä on täällä mainittu kai pariinkin otteeseen, ja alkoi tehdä kovasti mieli. Ainakin ajatuksen tasolla ihan superhyvä välipala!
Siis muistin nyt tästä, että mun teki viime raskaudessa aina välillä mieli viiliksiä 😂 en ollut syönyt niitä siitten lapsuuden, mutta sillon oli pakko saada. Saas nähdä pitääkö taas kohta lähtee ostaan Viilistä 😄
 
Jogurttirahkaa marjoilla, ruisleipä avokadolla. Ei lähtenyt nälkä joten taidan vielä ottaa ainakin vesimelonia kohta :D
 
Takaisin
Top