Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei tää upposViilistä on tullut mun perus.
Kaikki ällöttää. Eilen tein töihi itselleni lounassalaatin illalla ja ajattelin laittaa siihen salaatinkastiketta. Otin kastikepurkin jääkaapista ja heti pyöräytti vattanpohjassa etova olo. Ajattelin olla kaukaa viisas ja maistaa sitä ensin lusikalla pikkusen (pystyykö syömään), ennen kun ruuttaan sitä salaattin joukkoon.
No ei pystynyt. Eikä pystynyt illalla kuvitella mitään muutakaan..
Kokeilin sitten aamulla kermaviilidippiä. Ei ainakaan laittanut heti yökkimään laittovaiheessa. Katsotaan sitten lounaalla...
kiitos vinkistä! Tänään täytyy käydä ostamassa viiliä ja testata!Hei tää uppos
Joo, kananuudelit teki mullakin eilen tiukkaa vaikka yleensä tykkään :/kiitos vinkistä! Tänään täytyy käydä ostamassa viiliä ja testata!
Mä söin maman kananuudeleita viimeks, ei ollu hyvä.
Siis muistin nyt tästä, että mun teki viime raskaudessa aina välillä mieli viiliksiä en ollut syönyt niitä siitten lapsuuden, mutta sillon oli pakko saada. Saas nähdä pitääkö taas kohta lähtee ostaan ViilistäPollo limonelloa. Vähän arvellutti inkivääri, mutta kaipa sitä voi mausteena satunnaisesti käyttää.
Oli pakko ostaa pitkästä aikaa viiliä jääkaappiin kun siitä on täällä mainittu kai pariinkin otteeseen, ja alkoi tehdä kovasti mieli. Ainakin ajatuksen tasolla ihan superhyvä välipala!