Mitä söit viimeksi?

Missä sellainen "nam" -kommentti on :rolleyes: minäkin haluan lämpimiä voileipä :sorry:

Mä nyt siemailen teetä, eilenillalla taisin viimeisenä syödä B&J jätskiä :hungry:

Nyt minä oon eilisestä asti himoinnu b&j jädee kun täältä sain vinkin siihen!! :hilarious:
 
Salaattia kanalla, halloumilla, viinirypäleillä, tomaatilla ja Felixin mango-chili salaatinkastikkeella. Oli herkullista. Viinirypäleillä nyt sesonki ja ovat todella hyviä! :)
 
Tein just ajan kanssa kaikella rakkaudella sunnuntairuoan itse itselleni. Odottelin nälkäisenä et perunat on kypsiä. Sain viimein herkkuaterian eteeni ja laitoin ensimmäisen haarukallisen suuhun ja BOOOOM laatta lentää kaaressa ja ruokahalu kyseistä ruokaa kohtaan on täys 0 sen jälkeen kun kävin halaamassa pönttöä.

Söin viimeksi lounaaksi näin ollen viinirypäleitä ja satsuman.

Proteiinin saanti on tällä hetkellä haastavinta,kun tulee kammo kaikkea kohtaan mikä on kerran tullut jo ylös, niin alkaa tässä vaiheessa raskautta 10. Viikolla olemaan proteiininlähteet vähissä kun kammo kaikkea kohtaan. Mehuja, marjoja ja hedelmiä menis vaikka kuinka, mut ei niillä pelkästään elä.
 
Tein just ajan kanssa kaikella rakkaudella sunnuntairuoan itse itselleni. Odottelin nälkäisenä et perunat on kypsiä. Sain viimein herkkuaterian eteeni ja laitoin ensimmäisen haarukallisen suuhun ja BOOOOM laatta lentää kaaressa ja ruokahalu kyseistä ruokaa kohtaan on täys 0 sen jälkeen kun kävin halaamassa pönttöä.

Söin viimeksi lounaaksi näin ollen viinirypäleitä ja satsuman.

Proteiinin saanti on tällä hetkellä haastavinta,kun tulee kammo kaikkea kohtaan mikä on kerran tullut jo ylös, niin alkaa tässä vaiheessa raskautta 10. Viikolla olemaan proteiininlähteet vähissä kun kammo kaikkea kohtaan. Mehuja, marjoja ja hedelmiä menis vaikka kuinka, mut ei niillä pelkästään elä.

Voi että miten voi olla, mulla ihan juuuuri tämä sama! Yks ilta aloin tehdä lasagnea ihan alusta lähtien itse, eli ei niitä valmispakkauksia, joita normaalisti tulee usein käytettyä. Niin jo siinä vaiheessa, kun kerrosten väliin juustokastiketta lisäilin niin totesin ällötyksen, että enhän minä tätä pysty syödä. Niin harmittaa aina, kun ensin monta päivää himoinnut mitä ruokaa milloinkin ja sitten kun sitä olisi niin juuri tuo oksetus alkaa :/
 
Takaisin
Top