Mitä söit viimeksi?

Voi että miten voi olla, mulla ihan juuuuri tämä sama! Yks ilta aloin tehdä lasagnea ihan alusta lähtien itse, eli ei niitä valmispakkauksia, joita normaalisti tulee usein käytettyä. Niin jo siinä vaiheessa, kun kerrosten väliin juustokastiketta lisäilin niin totesin ällötyksen, että enhän minä tätä pysty syödä. Niin harmittaa aina, kun ensin monta päivää himoinnut mitä ruokaa milloinkin ja sitten kun sitä olisi niin juuri tuo oksetus alkaa :/

Hahah, voi apua! Tää on raskasta. Tän päiväinen ruoka oli just vielä sellainen spesiaali mitä olin odottanut ja himoinnut pitkään! Harmitti niin paljon, ruoka lähti suoraan biojätteeseen, koska tiesin että sitä ois ollut turha purkittaa jääkaappiin odottamaan seuraavaan päivään, ei sen oksennusreissun jälkeen enää tullut kuuloonkaan.

Söin äsken kalkkunanakkeja. Hyvin pysy sisällä, huraa, sunnuntaiateria se tämäkin! Beating Heart
 
Hahah, voi apua! Tää on raskasta. Tän päiväinen ruoka oli just vielä sellainen spesiaali mitä olin odottanut ja himoinnut pitkään! Harmitti niin paljon, ruoka lähti suoraan biojätteeseen, koska tiesin että sitä ois ollut turha purkittaa jääkaappiin odottamaan seuraavaan päivään, ei sen oksennusreissun jälkeen enää tullut kuuloonkaan.

Söin äsken kalkkunanakkeja. Hyvin pysy sisällä, huraa, sunnuntaiateria se tämäkin! Beating Heart

Toivotaan, ettei aivan koko raskautta tarvis potea huonoa oloa…mutta joo itellä myös harvemmassa ne päivät kun jokin lämmin ateria maistuu, että yleensä päivät menee justiin sillä leipä/hedelmä skaalalla Beaming Face With Smiling Eyes mutta on tässä toki hyvätkin puolensa, kun ei ole pystynyt mitään pikaruokaa syömään :D
 
Eilen illalla alkoi sitten tavan teekin maistua pahalta, alkaa olla täältäkin loppumassa vaihtoehdot. Mandariinin ja kiivin söin äsken.
 
Iltasin olo on inha, kun tuntuu, että on nälkä, mut jos syö niin oksennus lentää ku käy makuulle. Viinirypäleitä söin äsken kourallisen, jos olisivat tarpeeksi raikkaita pysymään sisällä..
 
Edelleen ruokahalu hävöksissä. Söin äsken kiivin sekä join kupillisen vadelmakeiton ja A-jogurtin sekoitusta. Sitä ennen kupin kahvia ja korvapuustin. Ei maistu tuo kahvi kun on niin karvaan makuista, täytyy juoda pullan kanssa. Juon sitä nyt enää vain pitääkseni pääkivun loitolla, kaukana nautinnosta.
 
Ihanaa kun pahoinvointi on hellittänyt ja ruoka taas maistuu, viimeksi söin iltapalaksi persikkajogurttia
 
Kourallisen suklaarusinoita, kun muka teki hirveesti mieli. Nyt ällöttää.
 
Kurkkua ja miniluumutomaatteja. Muu ei tänään mene alas. Confused Face
 
Takaisin
Top