Mitä söit viimeksi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Tästä voi saada myös ideoita siitä mitä ehkä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
 
Mä oon jo välttänyt pähkinöitä, sä oot move vielä uskaltanut syödä?
 
Mä oon jo välttänyt pähkinöitä, sä oot move vielä uskaltanut syödä?
siis onko pähkinöissä nykyään joku rajoitus? :pompus: söin niitä koko ajan esikoisen raskaudessa, sopiva välipala pienen huonon olon yllättäessä :grin sillon oli öljykasvien siemenet kyllä listalla, mutta että pähkinät :think005
 
Hei hyvä et tuli puheeksi! Otin selvää itekin ja kävi ilmi, et pähkinöissä EI ole rajoitusta! Huh! Helpottaa elämää sikana, koska en syö mitään lihaa tai kalaa tai kananmunia tms. joten pähkinöistä saan paljon proteiinia! Edelleen harmittaa et hummusta ei voi tahinin takia syödä silti.
 
Mä teen päivittäin sellaisen tuorepuuron tapaisen "kauraherkun", tai enemmän kai syön sen myslin tapaan. Siihen tulee vaihtelevasti ja välillä kaikki: kaurahiutaleita, manteleita, rusinoita, banaania, kaakaota, kauramaitoa ja sokeria, välillä jätän sokerin pois. Nyt söin välipalaksi.
 
Kerkesin jo vähän säikähtämään, että joko pähkinät on kiellettyjen listalla kun olen poikkeuksellisen paljon niitä tänään syönyt . Ekoissa raskauksissa kun tuli syötyä runsaasti inkivääriä pahoinvointiin ja salmiakkia/lakritsia matalaan verenpaineeseen. (Ihan fiksuja ja terveitä lapsia kasvoi silti.)
 
Lounaaksi eilistä makaronia sipulin ja kananmunan kanssa pannulla paistettuna.
Alkoi kiinnostaa tää, maustatko jotenkin? Aina silloin tällöin ongelmana, että ei jaksa lähteä kauppaan, noita yleensä aina olisi kaapissa... :D

Täällä syötiin jauhelihakeittoa!
 
Alkoi kiinnostaa tää, maustatko jotenkin? Aina silloin tällöin ongelmana, että ei jaksa lähteä kauppaan, noita yleensä aina olisi kaapissa... :D

Täällä syötiin jauhelihakeittoa!

Ihan vaan suolaa ja pippuria, mutta sopii kai siihen melkein mikä vaan. Tehdään niin kuin paistettu riisikin. Ensin paistetaan keitettyihin makaroneihin pannulla pintaa, loppuvaiheessa lisätään sipuli (tai miten hyvin paistettua sipulia nyt haluaa) ja sitten 1-3 munaa annoksen koosta riippuen. Paistaessa munat käännellään ja sekoitetaan sekaan. Mä lisään aina ketsuppia omaan annokseeni. :p Terveellisemmän saa, kun heittää lisäksi vihanneksia paistumaan tai vaikka tuoreena kylkeen.
 
Iltapalaksi kaurapuikulaa juustolla ja kurkulla :bag:
 
Kebab kiusausta ja salaattia.. En kerenny syömää iltapalaa
 
Itse leivottuja kaurasämpylöitä. Ja onneksi luin sämpyläjauh-pussin sisällön (sis. siemeniä), niin siinä no pellavansiemeniä melko paljon, niin en ihan kamalan paljon viitsi noitakaan sitten syödä. Eri jauhoista sitten nuo seuraavat sämpylät sitten.
 
Takaisin
Top