Mitä söit viimeksi?

Keskustelun 'Huhtikuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 19 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
    • En ole samaa mieltä En ole samaa mieltä x 1
  2. Uusperheellinen-84 Tuttu foorumilla

Tekee mieli proteiinia, joten lehtipihviä meni tänään. Eilinen pitsa meinas aiheuttaa hiilari-krapulaa :depressed: . Totesin, että perunakaan ei meinaa oikeen olla mun juttu. Ehkä bataatti olisi hyvä.
  3. merps Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020

Viimeisin välipala oli karjalanpiirakka töiden lomassa. Koko ajan pitää olla syömässä, ettei huono olo iske. :hungover:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  4. SusuPala Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Heinämammat 2017

Tässä juuri hörpin iltapalaksi smoothieta: purkki rahkaa, banaani, tuoreita vadelmia ja mustikoita sekä maitoa! Nam! Kaupassa katselin sipsihyllyä iltamättömielessä, mutta en osannut päättää laatua ja sinne jäi sipsit :joyful:
    • Voittaja Voittaja x 1
  5. Nereid Ihastunut foorumiin Huhtiäidit 2020

Meille tuli tuttavapariskunta kylään koska miehet halus katsoa jalkapalloa yhdessä.
    Haettiin kaupasta 2 limpparia ja juustonsksupussi ja juureslastupussi. Ukot söi juustonsksut ja me syötiin juureslastut.
    Mut viimenen mitä mä söin oli 4 juustonsksua niistä mitä jäi jäljelle. Niissäkin on sokeria. Miten sitä on ihan kaikkialla:bored:
  6. Tirppa89 Aloittelija

Aamulla lähti jääkaapista töihin mukaan purkki kirsikkatomaatteja, aamuällössä ne maistui tosi raikkaille. Nyt lounaalla töissä kotitekoista mukana: kylmää munalasta, kylmää uunilohta ja hummusta. Ei tehny mieli mitään lämmintä. :hungover:
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Nereid Ihastunut foorumiin Huhtiäidit 2020

Lasten kanssa paahlepää ja liraus yhden jättämää kaakaota. Siinä oli sokeria NAM :p
  8. SusuPala Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Heinämammat 2017

Makkaraa, kahvia ja munkkirinkilä :smiley-ashamed005 Vähän suppea tarjonta ammuntakisoissa :laughing002
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Siiru Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Lokamammat 2017

Maissimuroja + kauramaitoa :p
  10. Nereid Ihastunut foorumiin Huhtiäidit 2020

Mangosoup ja riisiä nimestään huolimatta suolaista herkkua. Tällä kertaa sianlihalla.
  11. tiinaO_o Tuttu foorumilla

Kalapuikkoja, pottuvoita ja tillikermaviilikastiketta! Ja salaattia tietysti. :p
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Evelin14 Aloittelija

Tuntuu ettei voi lukea näitä ku tulee huono olo :D söin aamupalaksi kaks omenaa, viinimarjoja, semmosen luonnonmukasen energiamarjajuoman ja neljä avokadokurkkuleipää :D Alkaa kohta olla taas nälkä ku oon nyt pari tuntii maannu sängyssä sen jälkeen :D
  13. Stina Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020

Uunimakkara, yritin pelastaa tilanteen lisäämällä ison salaatin, eikös just niin meneo_O
    Pitää kyllä rajottaa näiden epäterveellisten ruokien kulutusta !
  14. Chillit Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020 Helmimammat 2017

Omenaa ja jugurttia söin 30 min sitten välipalaksi. Nyt on taas nälkä. :bored:
  15. SusuPala Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Heinämammat 2017

Mandariinia. Ja 5 min päästä taas huono olo :shifty:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  16. Taiga86 Ihastunut foorumiin Maalismammat 2018 Huhtiäidit 2020

Lammaspelmenejä, kermaviiliä ja kasviksia, hyvää oli! :)
  17. Loviisa Tuttu foorumilla Huhtiäidit 2020 Syysmammat 2017

Ruisleipää juustolla ja kurkulla sekä suolapähkinöitä.
  18. Nereid Ihastunut foorumiin Huhtiäidit 2020

Vesimelonia.
  19. Siiru Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Lokamammat 2017

Kaurapuuroa mansikka-banaani jugurtilla..
  20. Chillit Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020 Helmimammat 2017

Kaurapuuroa mustikoilla ja punaherukoilla
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu