Mitä söit viimeksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
 
Tekee mieli proteiinia, joten lehtipihviä meni tänään. Eilinen pitsa meinas aiheuttaa hiilari-krapulaa :depressed: . Totesin, että perunakaan ei meinaa oikeen olla mun juttu. Ehkä bataatti olisi hyvä.
 
Viimeisin välipala oli karjalanpiirakka töiden lomassa. Koko ajan pitää olla syömässä, ettei huono olo iske. :hungover:
 
Tässä juuri hörpin iltapalaksi smoothieta: purkki rahkaa, banaani, tuoreita vadelmia ja mustikoita sekä maitoa! Nam! Kaupassa katselin sipsihyllyä iltamättömielessä, mutta en osannut päättää laatua ja sinne jäi sipsit :joyful:
 
Meille tuli tuttavapariskunta kylään koska miehet halus katsoa jalkapalloa yhdessä.
Haettiin kaupasta 2 limpparia ja juustonsksupussi ja juureslastupussi. Ukot söi juustonsksut ja me syötiin juureslastut.
Mut viimenen mitä mä söin oli 4 juustonsksua niistä mitä jäi jäljelle. Niissäkin on sokeria. Miten sitä on ihan kaikkialla:bored:
 
Aamulla lähti jääkaapista töihin mukaan purkki kirsikkatomaatteja, aamuällössä ne maistui tosi raikkaille. Nyt lounaalla töissä kotitekoista mukana: kylmää munalasta, kylmää uunilohta ja hummusta. Ei tehny mieli mitään lämmintä. :hungover:
 
Lasten kanssa paahlepää ja liraus yhden jättämää kaakaota. Siinä oli sokeria NAM :p
 
Makkaraa, kahvia ja munkkirinkilä :smiley-ashamed005 Vähän suppea tarjonta ammuntakisoissa :laughing002
 
Mangosoup ja riisiä nimestään huolimatta suolaista herkkua. Tällä kertaa sianlihalla.
 
Tuntuu ettei voi lukea näitä ku tulee huono olo :D söin aamupalaksi kaks omenaa, viinimarjoja, semmosen luonnonmukasen energiamarjajuoman ja neljä avokadokurkkuleipää :D Alkaa kohta olla taas nälkä ku oon nyt pari tuntii maannu sängyssä sen jälkeen :D
 
Uunimakkara, yritin pelastaa tilanteen lisäämällä ison salaatin, eikös just niin meneo_O
Pitää kyllä rajottaa näiden epäterveellisten ruokien kulutusta !
 
Omenaa ja jugurttia söin 30 min sitten välipalaksi. Nyt on taas nälkä. :bored:
 
Lammaspelmenejä, kermaviiliä ja kasviksia, hyvää oli! :)
 
Ruisleipää juustolla ja kurkulla sekä suolapähkinöitä.
 
Kaurapuuroa mansikka-banaani jugurtilla..
 
Takaisin
Top