Mitä pystyy syömään?

mä kävin tänään kaupassa ja ostin aika paljon einestä kaappiin. liha-perunalaatikkoo, nakkeja, porkkanalättyjä ja pakastepizzaa. lisäks ostin tän ja huomisen ruuan ihan vaan suoraa palvelutiskiltä. pakko on olla itelleen armollinen, kun olot ja voimat ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen.
 
Mäkin oon ostanu perunasoselaatikkoa, hyödyntäny palvelutiskiä ym.. Tai no mies on tuonu koska mä oon aika lähellä vessaa viihtyny :/
 
Mäkin oon ostanu perunasoselaatikkoa, hyödyntäny palvelutiskiä ym.. Tai no mies on tuonu koska mä oon aika lähellä vessaa viihtyny :/

ei oo miestä kelle vois nakittaa... seuraava hankinta on kyllä mikro, sit ei tarvii enää sitäkään vähää olla hellan äärellä.
 
Itse oon pystynyt syömään näkkileipää, hedelmiä, vaaleaa leipää (+margariini, kinkku, juusto, kurkku), digestive keksejä, kanamunaa ja jogurttia. Huomasin eilen, että kun ottaa pieniä hörppyjä limua sekin auttaa hetkellisesti.

Lähes kaikki mitä syön edellisenä päivänä ällöttää tänään. Eli ruokaa voi tehdä vain yhdelle päivälle. Olen hakenut kaupasta jonkun valmisruoan sen mukaan mitä milloinkin pystyy syömään.

Ajattelen, että kunhan tää kauhea olo menee pois alan korjaamaan ruokailua terveellisemmäks...

Mulla samankaltaista olotilaa. Eilen hyväksi koettu ruoka ei uppoa millään tänään. Taidan minäkin siirtyä valmisruokiin :-/ Vain hedelmiä tekee mieli päivästä toiseen.
 
Nojoo samoja oloja! Rajoittunutta on.

Mikä on maistunut: riisipuuro, mustikkakeitto, kreikkalainen jugurtti hillolla, kaakao, viili. Juusto suoraan palasta. Kahvi. Kahdella ekalla voisin kuvitella pärjääväni jonkin aikaa :D.

Mikä ällöttää erityisesti: hedelmät, lihat & kalat (pekoni hyi), munat, vihannekset (paitsi kurkku).
Kaikki oikeasti ravitseva siis. Ällöttää esimaistaa esikoisen ruokia... :hungover:

Purkka on muuten auttanu hetkeks huonoon oloon! :)
 
Mulla ei muuten ole ollut kuin vähän pahoinvointia, mutta makeat tekee huonon olon. Kuten äsken ihanan näköinen pähkinätoffeekakku kahvilassa.
 
Mikä siinä muuten onkin, että ajatus kasviksista ällöttää. :confused: Olen aina syönyt ihania lounassalaatteja ja nyt ajatuskin kuvottaa. Tomaattia voin syödä leivän päällä. Ja porkkana maistuu.
 
Välipalojen lisäksi ainoa kunnon ruoka-aine mikä uppoaa on peruna kaikissa muodoissaan: keitettynä, muusina, ranskalaisina :hilarious:
 
Pari päivää eletty paahtoleivällä ja saarioisten lihaperunasoselaatikolla :shifty::hilarious:
 
:wacky: Mulla pysyi vielä viime viikolla sisällä Saarioisten perunasoselaatikko ja mustikkasoppa, mutta nyt tulee ulos ihan kaikki. Tänään en uskaltanut kokeilla ees maitopuuroa aamulla.
Teki mieli nakkia. En enää syö.
Teki mieli omenaa. Mies saa syödä.
Teki mieli tortillaa. Halailin vartin pönttöä ja huuto-oksensin.

Ehkä mä kokeilen pakasteherneitä. Ja jätskiä. Ja hunajamelonia. Mieli tekis kokeilla mannavelliä.

Tänään lääkäri kirjoitti reseptin Primperanista, mutta ei vielä ainakaan tehoa. Sain käskyn syödä ihan kaikkea, mitä tekee mieli. Mutku ei tee, kun tietää, että vessa täyttyy bassoörinästä ja polviasennossa kyykkimisestä.

Mutta - vielä mennään huumorilla. Niin pitkään on tätä odotettu. Tosin olen jo pyytänyt pieneltä, että jos ei synnärille asti tartteis oksentaa, niin olispa huikeeta.
 
:wacky: Mulla pysyi vielä viime viikolla sisällä Saarioisten perunasoselaatikko ja mustikkasoppa, mutta nyt tulee ulos ihan kaikki. Tänään en uskaltanut kokeilla ees maitopuuroa aamulla.
Teki mieli nakkia. En enää syö.
Teki mieli omenaa. Mies saa syödä.
Teki mieli tortillaa. Halailin vartin pönttöä ja huuto-oksensin.

Ehkä mä kokeilen pakasteherneitä. Ja jätskiä. Ja hunajamelonia. Mieli tekis kokeilla mannavelliä.

Tänään lääkäri kirjoitti reseptin Primperanista, mutta ei vielä ainakaan tehoa. Sain käskyn syödä ihan kaikkea, mitä tekee mieli. Mutku ei tee, kun tietää, että vessa täyttyy bassoörinästä ja polviasennossa kyykkimisestä.

Mutta - vielä mennään huumorilla. Niin pitkään on tätä odotettu. Tosin olen jo pyytänyt pieneltä, että jos ei synnärille asti tartteis oksentaa, niin olispa huikeeta.

Ihailen sun asennetta! Sinnikäs mimmi siellä :)

Mä olen elänyt vispipuurolla viime päivät. Mitä happamampaa, sen parempaa. Tosin ei sekään hyvältä näytä pöntössä x-D
 
Viikkoa onkin sitten leimannut huuto-oksennus.
Niinä päivinä, kun en ole ottanut primperania, olen oksentanut ihan kaiken. Jogurtti oli pahinta. Ja meloni, mun suosikki. Maitoon tehty kaurapuuro mansikkahillolla on mennyt parhaiten alas, sekin on harmiksi tullut sitten tovin päästä ulos.

Pahoinvointilääkkeen ottopäivinä oon syönyt hyvällä ruokahalulla mm.lasagnettea, suklaakeksejä ja voileipää. Ja vettä on voinut juoda.

Huominen olisi tarkoitus kokeilla taas ilman lääkettä, kun en haluaisi sitä käyttää säännöllisesti. Katsotaan. Edessä 6 h autossa istumista ja mooooonta koirankakkapussia sylissä.

Inhoan oksentamista. Ikinä ei ole edes noro ollut niin raju kuin tämä raskauspahoinvointi, tää on kaikki aiemmat potenssiin sata. No, vähintään kymmenen.

Se on kurjaa, kun mikään ei pysy sisällä ilman primperania, ei edes neste. Vähän huolettaa, saako pieni riittävästi ravinteita ja keho nestettä. Pissaa kyllä tulee, yölläkin, takuulla.
 
Voiko viiliä syödä liikaa? :grin Tänään menny 5 tai 6 kun ei oikeen muu maistu. Ruokaa oon vielä saanu tehtyä sellasta joka menee alas, kaksi lämmintä ruokaa syön, aamupala, välipala ja iltapala on ongelmana, sillon uppoaa vaan tuoremehu ja viili.
 
Takaisin
Top