Mitä pystyy syömään?

Iitunen89

Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä oon aina ollu kaikkiruokainen, eikä se makukaan niin justiinsa ole jos on kunnon nälkä. Nyt on paha olo jos ei syö kahen tunnin välein ja syömisen jälkeen hirveä närästys. Siis kokoajan oksu kurkussa.
Mikään mausteinen ei, tulinen ei, rasvainen ei.. mies teki äsken jauhelihakastiketta ja laittoi siihen kermaa. Hyi meinasin oksentaa kun niin kermaiselle maistui. Peruna, makaroni, pihvi.. "kuivana" vähän pystyy syömään,mutta määrällisesti yksi pieni peruna ja kaksi haarukallista pihviä. Kaikki hajut ällöttää,en voi oikeen tehdä mitään. Jauhelihan paistaminen oksettaa.. tuntuu etten syö mitään. :/

Meniskö puuro? Minä oon keittäny joka aamu nyt puuron (minä joka ei ennen voinu syyä puuroa ku oksetti) kun leipä närästää. Marjoja ja hedelmiä lisäksi... Mut mullei vielä sentään okseta, kaikki muut oireet tosin niin sietääki joku jäämään pois :D

Iitunen, kokeile hedelmäsalaattia, paahtoleipää, nuudeleita tai ihan vaa esim keitettyä riisiä ja kasviksia.

Täällä aamupahoinvoivana voin suositella ainakin vesimelonia, sitrusvettä, hapankorppuja & teetä. Kahvista olen nyt suosiolla luopunut kokonaan sillä oksennan ihan varmasti jos juon.

Täälä vähän sama. Hedelmät on sellanen mistä ei tuu huono olo ja tuoreet kasvikset :) muuten kaikki oksettaa jo pelkän hajun perusteella

Paahtoleipä juustolla, rusinat, aamupalakeksit, mustikkakeitto, mandariinit ja kivennäisvesi/makuvedet on ne mitä itelle maistuu, kun voin pahoin. Joka on nykyisin vähintään aamupäivän ja iltapäivästä iltaan.

Tuntuu että olis syöny ittensä ihan ähkyyn ja olis ihan täynnä ja samalla paha olo kun pitäis jatkuvasti syödä. Hedelmiä ja kasviksia oon syöny jonkin verran mutta ei ne meinaa auttaa nälkään kun hetkeksi,koska voin syödä tosi vähän kerralla ennenkun tulee jo ällö olo :/

Ainoo mitä nyt oon pystyny syömään aamulla on joko omena tai appelsiini ja paahtoleipä margariinilla, ihanalla sulatejuustoviipaleella ja kurkkusiivuilla :) juomaks vettä ja hedelmämehua, välillä pelkkä vesi ällöttää

Sit yks vinkki kans, niin ennen ku nouset sängystä niin syö jotain, esim marie-keksejä pari. Lautaselle yöpöydälle siis keksejä illalla ja aamulla napsit niitä ennen ku nouset ylös, sit kun on jo jotain vatsan pohjalla niin ei ihan yhtä helposti tuu se pahoinvointi.

Itse oon pystynyt syömään näkkileipää, hedelmiä, vaaleaa leipää (+margariini, kinkku, juusto, kurkku), digestive keksejä, kanamunaa ja jogurttia. Huomasin eilen, että kun ottaa pieniä hörppyjä limua sekin auttaa hetkellisesti.

Lähes kaikki mitä syön edellisenä päivänä ällöttää tänään. Eli ruokaa voi tehdä vain yhdelle päivälle. Olen hakenut kaupasta jonkun valmisruoan sen mukaan mitä milloinkin pystyy syömään.

Ajattelen, että kunhan tää kauhea olo menee pois alan korjaamaan ruokailua terveellisemmäks...

Mua vaivaa ummetus, sama kuin esikoisesta heti alusta asti ja huonovointisuus alkaa heti kun silmäni saan auki. Laitoinkin yöksi yöpöydälle vesilasiin muutaman luumun ja söin/join ne heti herättyäni. Auttaa ummetukseen ja ainakin hetkellisesti huonovointisuuteen, jotta ehdin hoitaa lapsen aamutoimet ilman yökkäilyjä.

oikein mitään ei tee mieli, mutta lähes kaikki menee vielä alas, sitten kun vaan saa naaman eteen. plus että jos ei syö tarpeeks usein, nii sit vasta huono olo tuleeki!

Mulla ihan jatkuva paha olo, kahden tunnin välein syötävä jotain,mutta mitä. Kaikki närästää. Makeasta tulee paha olo, suolanen maistuu ihan kauheelle, kaikki hajut alkaa oksettaa.. kuivaksi paahdettu leipä voilla ja juustolla on ainut mikä ei okseta mutta senkin saa taistella alas ja heti alkaa närästää :/ rahka tai jogurtti ei ala närästää mutta ei mene alas kun kaks lusikallista

Mulla ihan jatkuva paha olo, kahden tunnin välein syötävä jotain,mutta mitä. Kaikki närästää. Makeasta tulee paha olo, suolanen maistuu ihan kauheelle, kaikki hajut alkaa oksettaa.. kuivaksi paahdettu leipä voilla ja juustolla on ainut mikä ei okseta mutta senkin saa taistella alas ja heti alkaa närästää :/ rahka tai jogurtti ei ala närästää mutta ei mene alas kun kaks lusikallista

Mulla oli esikoista odottaessa ihan sama juttu. Elin sillon muutaman viikon pelkällä leivällä ja tuoreilla luumuilla. Jossain vaiheessa se helpotti ja muukin ruoka maistu.

Tuoreet hedelmät. Saarioisten lihaperunasoselaatikko. Kana-currymajoneesi voileivät. Karkki, jäätelö. Valitettavasti.

Kaurapuuro mustikoilla, Pågenin Tumma Viettelys, appelsiini. Niillä menty tämä päivä. Kaikki vaihtoehdot tuon ulkopuolelta kuvottaa.

Takaisin