Mitä pakkasit sairaalakassiin?

Miramaria

Tietävä tietäjä
Eli mitä siis pakkasit sairaalakassiin? :)

Itse pakkasin ihan turhaan kaikenlaista, loppujen lopuksi käytin pakkaamistani tavaroista vain kännykkää, kameraa ja hammasharjaa. Ja vauvan kotiutumisvaatteet tietenkin olivat tarpeen.
 
Kännykkä, laturi, kamera, hammasharja ja tahna, hiusharja, deodorantti, hoitoaine, suklaata, lakuja, villasukat ja vauvan kotiutumisvaatteet. Villasukkia ei tarvinnut kun oli tosi kuuma muutenkin, suklaa ja lakut jäi lähes syömättä.
 
Omat ja vauvan kotiutumisvaatteet oli mukana. Dödö, hammaspesuvehkeet ja hiusharja. Kännykkä ja laturi. Siinä tarpeelliset. Mutta koska oli mutkia matkassa ja olin loppujen lopuks viikon sairaalassa niin kaipasin karvanajohöylää, oli melkoiset kainalokarvat sen reissun päätteeks..

Mitään omia eväitä tai vaatteita sairaalassapidettäväks en kaivannut. Se synnytyksen jälkeinen hikoilu oli jotain niin älytöntä että parempi vaan kulkea niissä sairaalakaavuissa ja mättää niitä sitä mukaa pyykkiin kun oli tarve vaihtuu. Ummetuski oli niin hurjaa monta päivää että ei olis huvittanu syödä mitään. Ei sairaalaruokia eikä omia eväitä. Semmoset oli minun kokemukset.
 
Minulla oli mukana äitiyskortti, puhelimen laturi ja puhelin, liivinsuojia (kestoja), hammasharja ja tahna, oma shampoo ja hoitoaine (olivat luksusta! ), tens synnytykseen, kantoliina (en lopulta käyttänyt, harmittaa), suklaata, kuivattuja viikunoita, odotusajan kirja, jota olin täytellyt raskausaikana... Mies toi myöhemmin oman tyynyn ja tukisukat. Ajattelin pärjätä muutaman yön sairaalan tyynyllä, mutta olin yli viikon, eikä nukkuminen vieraalla tyynyllä onnistunut. :) Ennen kotiin lähtöä mies toi vauvojen tavarat ja minulle kotiinlähtöä varten vaatteet. :)
 
En muista enään mitä pakkasin esikoisen aikana. Nyt ajattelin tälläiset pakata:

-harja
-hiuspinnejä
-shamppoo ja hoitoaine
-deotorantti
-hammasharja ja tahna
-kasvorasva
-huulirasva
-suolapähkinöitä tai prinkkuja
-lakua
-trippejä
-sisäkengät molemmille
-nännirasva
-liivinsuojia
-imetysliivit
-kännykänlaturi
(-dvd matkasoitin ja muutama elokuva)


Neuvolakortti, henkilötodistus ja vähän käteistä.

Pitäisi laukku olla jo pakattu, mutta ehkä nyt viikonlopun aikana saan sen pakattua.
 
Kotiutumis vaatteet itselle ja vauvalle, myös villasukat molemmille.
Puhelimen laturi.
Hammasharja ja tahna
Hiusharja ja pieni peili
Deodoranttia (mitä en kummiskaan uskaltanut käyttää kun pelkäsin sen ottavan vauvaa henkeen)
En muista oliko muuta mutta liivinsuojia miehen piti tuoda sitten jälkikäteen kun en ollut sellaista asiaa ajatellut :facepalm:
 
Takaisin
Top