Mitä ovulaatiotestejä käytätte?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Täällä käytössä raskauskeijulta One Step-ovulaatiotestiliuskat ja Moon Baby-ovulaatiosylkitesti. Hyvin toimineet, tosin sylkitesti näyttää useammin korkeaa hedelmällisyyttä kuin liuskat.

Esikoista yrittäessä kun oli ekaa käytössä Clear Bluen digitaaliset ovulaatiotestit (ei kaksoishormoni), raskauduin :)
 
Pregcheck ovulaatiotestit on ollu käytössä silloin, kun oon ovista tikuttanu. Ne toimii itsellä parhaiten :) One stepit on omasta mielestä huonoja, en saanu niillä ovisplussaa ikinä vaikka pregcheck näytti plussaa ja selvät oviksen oireetkin oli.
 
One stepit olleet kummankin lapsen yrityksen aikaan käytössä ja ainaki itsellä asiansa ajanut.
 
Apteekin oma ja Clearblue Advanced olleet käytössä.

Apteekin oma on perinteisenä ovulaatiotestinä toiminut mulla todella hyvin ja Clearblue toki hyvin selkeä. :happy:
 
Clearblue advanced minullakin, ensimmäistä kiertoa mennään testaten. Mielenkiinnosta kysyisin aihetta sivuten, että onko siinä mitään järkeä edes miettiä sen Advanced testin testiviivojen tulkitsemista, vai onko niillä jokin selkeä yhteys siihen naamaan? Itsellä nyt kaksi aamua vilkkuva hymynaama, mutta se toinen viiva siinä testissä on hyvin haalea :smiley-ashamed008:laughing021
 
Clearblue advanced minullakin, ensimmäistä kiertoa mennään testaten. Mielenkiinnosta kysyisin aihetta sivuten, että onko siinä mitään järkeä edes miettiä sen Advanced testin testiviivojen tulkitsemista, vai onko niillä jokin selkeä yhteys siihen naamaan? Itsellä nyt kaksi aamua vilkkuva hymynaama, mutta se toinen viiva siinä testissä on hyvin haalea :smiley-ashamed008:laughing021

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että Digillä on ihan oma tapansa vertailla niitä tuloksia ja näin havaita se Lh-huippu herkästi. Digiin voi luottaa ja testiviivoja ei kannata sen kummemmin itse tulkita ennen ovista.
Digi kyllä tietää! :happy:
 
Digi kyllä tietää! :happy:

Joo, näin ymmärsin kun asiaa googlailin. Näin yhden kierron kokemuksella omaan silmään näytti siltä, että digissäkin se testiviiva vahvistui kontrolliviivaa vahvemmaksi sitten kun oli pysyvä hymynaama. En sitten tiedä, että voisiko olla pysyvä hymy ilmankin, mutta näin siis tässä kierrossa näytti olevan. Testasin sit hymynaaman jälkeen vielä "tavallisella" ovis-testillä, ja sain ihan kunnon testiviiva siihenkin, niin nyt tietää sit jatkossa miltä o+ näyttää ja että tavan testilläkin saa sen kiinni. :love017
 
Mulla ollut käytössä (kolmessa kierrossa) rfsu:n liuskat(ne vihreet siis) ja itsellä ne toimineet hyvin.
Koitin kans ya-apteekin ovis testiä(puikko), mutta se anto aika haaleaa/ei selvää huippua ollenkaan. Tosin saattoi olla, etten ovuloinut siinö kierrossa...
 
Joo, näin ymmärsin kun asiaa googlailin. Näin yhden kierron kokemuksella omaan silmään näytti siltä, että digissäkin se testiviiva vahvistui kontrolliviivaa vahvemmaksi sitten kun oli pysyvä hymynaama. En sitten tiedä, että voisiko olla pysyvä hymy ilmankin, mutta näin siis tässä kierrossa näytti olevan. Testasin sit hymynaaman jälkeen vielä "tavallisella" ovis-testillä, ja sain ihan kunnon testiviiva siihenkin, niin nyt tietää sit jatkossa miltä o+ näyttää ja että tavan testilläkin saa sen kiinni. :love017

Mä käytän pregcheckin liuskoja alkuun ja kun vahvistuu, varmistan clearbluen digillä. Avasin uteliaisuuttani digit ja niissä tosiaan ne viivat vahvistuu kans. Kolmena kertana hymy, vaikka ekana hymypäivänä digin viiva olikin vähän haaleempi. Testasin siis toisena päivänä aamulla ja illallaki vielä digillä, pc anto kans vahvaa.
 

Liitteet

  • IMG_20200822_165800.jpg
    IMG_20200822_165800.jpg
    31.8 KB · Katsottu: 140
  • IMG_20200823_093252.jpg
    IMG_20200823_093252.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 118
  • IMG_20200823_182118.jpg
    IMG_20200823_182118.jpg
    34.6 KB · Katsottu: 108
Takaisin
Top