Mitä ostit viimeksi?

ElMa86

Puuhakas puhuja
Joulumammat 2016
Maaliskuiset 2022
Eli
Mitä ostit viimeksi itsellesi tai jollekin toiselle?
:smiley-bounce016
 
Mä tilasin sellaisen vyötärönjatkeen housuihin. Toivottavasti on hyvä ja ajaa asiansa. Mulla on nyt jo ongelmia mahtua mun ulkohousuihin. :sorry:

En haluaisi ostaa vaan isompaa kokoa, kun en tiedä kauanko nekään sitten sopii ja onko ne sitten hetki synnytyksen jälkeen liian isot. Jos jollain on vinkata ulkoiluun sopivia äitiyshousuja, niin kiitos! Vähän näyttäisi siltä, ettei semmoisia oo olemassakaan. Leggaria ja collaria on joka lähtöön, mutta niillä pärjää kovin huonosti, jos on märkää ja tuulista.

Ehkä pitää käydä pöyhimässä jonkun halpahallin vaateosasto. Sellaiset oikein korkeavyötäröiset mummu-tuulihousut kuminauhalla vois ehkä toimia. :hilarious:
 
Mä tilasin sellaisen vyötärönjatkeen housuihin. Toivottavasti on hyvä ja ajaa asiansa. Mulla on nyt jo ongelmia mahtua mun ulkohousuihin. :sorry:

En haluaisi ostaa vaan isompaa kokoa, kun en tiedä kauanko nekään sitten sopii ja onko ne sitten hetki synnytyksen jälkeen liian isot. Jos jollain on vinkata ulkoiluun sopivia äitiyshousuja, niin kiitos! Vähän näyttäisi siltä, ettei semmoisia oo olemassakaan. Leggaria ja collaria on joka lähtöön, mutta niillä pärjää kovin huonosti, jos on märkää ja tuulista.

Ehkä pitää käydä pöyhimässä jonkun halpahallin vaateosasto. Sellaiset oikein korkeavyötäröiset mummu-tuulihousut kuminauhalla vois ehkä toimia. :hilarious:

Mua alko naurattaa noi mummu-tuulihousut, kun tuli niin elävästi mieleen oma mummoni, jolla on just sellaset kainaloon asti tulevat, liilat ja oikein kahisevat tuulipuvun housut ja kuvittelin itseni sellaisiin! :hilarious: Voihan mummo, sille on kyllä kaikki housut kainaloon asti, kun se on niin lyhyt, alle 150cm kevyesti. :love017

Painin kyllä ihan tän saman ongelman kanssa, tarviisin ainakin toppahousut talvea ajatellen. Ei mulla kyllä kunnon ulkoiluhousuja tähän välikauteenkaan ole ja tuntuis turhalle ostaa sellaiset raskausaikana, kun tiedä yhtään, onko ne raskauden jälkeen enää sopivat. Halpa-Halli siis varmaan kutsuu, mummojen kanssa sinne tappelemaan viimeisistä pöksyistä :laughing001
 
Vinopinon äitiys ja imetyspaitoja sekä tuleville isovanhemmille avaimenperät (mummon avaimet, ukin avaimet).
Hyö saapi avaimenperät lauantaina. Katotaan ymmärtävätkö avaimenperistä uutisen mikä meillä on kerrottavana ❤️
 
Mä tilasin sellaisen vyötärönjatkeen housuihin. Toivottavasti on hyvä ja ajaa asiansa. Mulla on nyt jo ongelmia mahtua mun ulkohousuihin. :sorry:

En haluaisi ostaa vaan isompaa kokoa, kun en tiedä kauanko nekään sitten sopii ja onko ne sitten hetki synnytyksen jälkeen liian isot. Jos jollain on vinkata ulkoiluun sopivia äitiyshousuja, niin kiitos! Vähän näyttäisi siltä, ettei semmoisia oo olemassakaan. Leggaria ja collaria on joka lähtöön, mutta niillä pärjää kovin huonosti, jos on märkää ja tuulista.

Ehkä pitää käydä pöyhimässä jonkun halpahallin vaateosasto. Sellaiset oikein korkeavyötäröiset mummu-tuulihousut kuminauhalla vois ehkä toimia. :hilarious:

Hyvä hankinta on ollut! Ja ne ulkohousut ei oo enää vaan epämukavat, vaan ne ei kertakaikkiaan mee edes kiinni enää. :hilarious: Mummutuulihousuja en oo vielä päässy shoppailee!
 
Takaisin
Top