Aaltokukka
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Tammikuiset 2025
Helmikuiset 2025
Hyvin pitkälti olen samoilla linjoilla kuin mitä sinäkin @Pilkki24 tuosta kommunistisesta ajatuksesta kaikille kaikkea samanverran. Siihen meillä ei vain ole varaa.@Kipuna juuri tuota hain itse takaa, että minusta sen valtion tarjoaman avun tason ei tarvitsisi olla siellä yksiöissä ja ravintoloissa syömisessä vaan soluasumisessa ja kotiruoka-aineiden saamisessa.
Meillä on Suomessa todella heikko taloudellinen tilanne, jota verojen nosto ei tule helpottamaan. Ihmisillä ei ole varaa ostaa etenkään kalliimmalla jolloin yritysten ei kannata investoida. Menemättä tuohon sen kummemmin niin tosiasia on se ettei meillä yksinkertaisesti ole varaa tarjota opiskelijoille keskituloisen työssäkäyvän ihmisen elintasoa.
Olen ehdottomasti sen kannalla, että opiskelijoita ja pienituloisia pitää tukea, mutta minusta on kommunistinen ajatus, että kaikilla pitäisi olla sama elintaso riippumatta siitä missä elämäntilanteessa on ja mitä elämässään tekee ja sellaista en itse kannata.
Itselle todellinen köyhyys on toistaiseksi jäänyt kokematta, kiitos kotoa opittujen ennakointitaitojen myös rahan käyttöön liittyen sekä hyvän terveyden, jotka yhdessä ovat mahdollistaneet myös suht kalliidenkin harrastusten harrastamisen esim lisää töitä tekemällä.