Mitä odotat eniten raskauden jälkeen? :)

La MaMa

Satasella mukana keskusteluissa
Eli kuten Kyuminkin tuossa toisessa ketjussa jo kertoi, itsekin olen alkanut miettimään mikä kaikki on kohta taas mahdollista... Olisi hauska kuulla muidenkin mielipiteitä asiaan. :)
Itse odotan ehdottomasti eniten, että rakko kestää taas edes vähän paremmin!! Lenkille ilman, että joutuu käymään välissä pissalla bensiksellä ym. ja yö ilman jatkuvaa wc:ssä ravaamista, IHANAA!! :D
Toiseksi odotan liikuntaa. En ikinä ole ollut mikään himoliikkuja, mutta kuitenkin olen käynyt ryhmäliikuntatunneilla yms. enemmän tai vähemmän aina. Löysin läheltä uuden paikan, missä on ryhmäliikuntatuntien lisäksi sali pelkästään naisille! Sieltä ajattelin hankkia vielä PT:n laatimaan ohjelman salille niin saisin itseni fit mama kuntoon! :wink
Sitten ruokia!! Graavilohta, mätiä, sushia ja erikoisjuustoja!! Päälle vielä lasi hyvää viiniä tai skumppaa, avot!
Vaatteita toki odotan myös.. ennen raskautumista olin juuri karistanut edelliset raskauskilot ja vähän ylimääräistäkin, joten pystyin jotakuinkin pukemaan mitä vain kaapista löytyi... Siihenpä tähtään taas.
Ettei ketjua ymmärretä väärin odotan tietenkin eniten, että näen pienen tyttöni ja saamme perheemme täydeksi, mutta lähinnä tässä mietiskelinkin näitä muita herkkuja mitä raskauden loppuminen tuo tullessaan...
Hauskaa viikkoa kaikille! :)
 
Minä taidan odottaa sitä (siis ainakin tällä hetkellä), että saan juoda jonkin energiajuoman. :D Mulla on koko raskaudenajan tehnyt mieli juoda energiajuomaa, mutten ole uskaltanut kun sitähän ei suositella raskaana oleville. Siksi ajattelinkin synnärille ottaa jonkun pullon mukaan, että synnytyksen jälkeen saa hyvällä omalla tunnolla sellaista sitten maistaa. :P Mutta minä veikkaan, kun en ole noita juomia juonut viimoiseen yhdeksään kuukauteen, että maistuu koko eväs niin pahalle, että saan sen loppupelissään miehelleni juottaa. xD Mutta niin saas nähdä...
 
Takaisin
Top