Mitä odotat eniten raskauden jälkeen? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja La MaMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

La MaMa

Satasella mukana keskusteluissa
Eli kuten Kyuminkin tuossa toisessa ketjussa jo kertoi, itsekin olen alkanut miettimään mikä kaikki on kohta taas mahdollista... Olisi hauska kuulla muidenkin mielipiteitä asiaan. :)
Itse odotan ehdottomasti eniten, että rakko kestää taas edes vähän paremmin!! Lenkille ilman, että joutuu käymään välissä pissalla bensiksellä ym. ja yö ilman jatkuvaa wc:ssä ravaamista, IHANAA!! :D
Toiseksi odotan liikuntaa. En ikinä ole ollut mikään himoliikkuja, mutta kuitenkin olen käynyt ryhmäliikuntatunneilla yms. enemmän tai vähemmän aina. Löysin läheltä uuden paikan, missä on ryhmäliikuntatuntien lisäksi sali pelkästään naisille! Sieltä ajattelin hankkia vielä PT:n laatimaan ohjelman salille niin saisin itseni fit mama kuntoon! ;)
Sitten ruokia!! Graavilohta, mätiä, sushia ja erikoisjuustoja!! Päälle vielä lasi hyvää viiniä tai skumppaa, avot!
Vaatteita toki odotan myös.. ennen raskautumista olin juuri karistanut edelliset raskauskilot ja vähän ylimääräistäkin, joten pystyin jotakuinkin pukemaan mitä vain kaapista löytyi... Siihenpä tähtään taas.
Ettei ketjua ymmärretä väärin odotan tietenkin eniten, että näen pienen tyttöni ja saamme perheemme täydeksi, mutta lähinnä tässä mietiskelinkin näitä muita herkkuja mitä raskauden loppuminen tuo tullessaan...
Hauskaa viikkoa kaikille! :)

Mä ootan eniten sitä että saa pikkukäärön syliinsä<3 Mutta voi että odotan kyllä kaikkea muutakin, ensinnäkin tää hiivakierre... 5 hiivalääkekuuria takana, että sais jo alkaa loppua tämän hiivan kanssa pelleily. Sitten kans justiisa sitä, ettei kokoajan oo pakko päästä sinne vessaan tyhjentämään rakkoa, tai ei pitäis yölläkin nousta juomaan. Odotan sitä, että vanhat ihanat vaatteet mahtuu taas päälle, ootan että saan taas värjäyttää tukkaani (en raskauden aikana sitä oo tehny), ootan että pääsee taas syömään sitä mitä ei raskauden aikana oo saanu syyä. Vai tietääkö kukaan pitääkö listeriaa yms varoa imetysaikanakin?

Ei tarvii enää varoa sitten.. oikeestaan lista on aika lyhyt mitä pitää välttää synnytyksen jälkeen.. Imettäville ei vieläkään suositella hirveesti haukea syötäväksi, korvasieniä ei ollenkaan, merilevävalmisteita (jos jodipitoisuus ei ole tiedossa) eikä yrttiteetä/yrttivalmisteita kun voi sisältää luontaisesti haitallisia aineita joiden turvallisuudesta ei oo tietoa. Itse en kyllä tosta merilevästä niin ole välittänyt kun sushia olen syönyt. Olen pohtinut, että jos nyt pari rullaa vetäsee kerran kuukaudessa napaansa, niin ei se vaaraksi ole! :)
Ja hei sorry tää ketju tuli kolmeen kertaan enkä saa poistettua noita muita... jos joku osaa niin kertokaa ihmeessä!! :)

Toukan tapaamista!! Niiden kaikkien hankkimieni pikku hepenien pukemista pikkuiselleni, kivuliaiden potkujen loppumista, vaikka liikkeet onkin yks parhaita asioita tässä. Punaviiniä, graavilohta, maksalaatikkoo, sulatejuustoa. Rakkoo, joka kestää kauemmin kuin tunnin, kuntokuuria joka tähtää kilojen kadottamiseen. Jumbojetti -kommenttien loppumista. Sitä, kun voin leikata varpaankynnet ja pukea sukat kuulostamatta höyryveturilta. Että jaksaisi tehdä koiran kanssa pitkiä lenkkejä. Mahallaan nukkumista tai löhöömistä. Helliä hetkiä puolison kanssa. Että alakerta normalisoituisi. Riittääkö? ;)

Jos aattelen vaan itseni kannalta ....niin seksiä ilman mahaa, viiniä ja siideriä, uusien vaatteiden ostoa ja normivaatteiden pukemista ja kuntosalille pääsyä. :dance008

Haha... just hyvä keskustelu :gen014 Jos nyt itsekkäästi mietin vain omaa napaani, niin mulla on jo pitkä lista mitä kaikkea odotan innolla, kuhan pikkuinen on onnellisesti saatu kainaloon :binkybaby

Eniten odotan sitä että pääsee normaalitilaan fyysisesti eli urheilua, seksiä, mahalla makaamista, kenkien sitomista, jne jne voi taas harrastaa mielin määrin ilman että tarvitse varoa/pelätä mahan puolesta. Ja että voi taas itsenäisesti tehdä arkipäivän juttuja ja saa vessarutiinit normaaliksi...

Kaipaamani päivä näyttäisi suurinpiirtein tältä: Hyvin nukutun yön jälkeen random aamiainen. Sitten töihin pirteänä ja töissä ajatus kulkee normaaliin tapaan ja saa taas jotain tehtyä kun ei tarvitse juosta vessassa koko ajan ja lähteä kävelylle kun vauva potkii kylkiin, tai väsymys iskee. Lounaaksi just sitä mitä on tarjolla eikä tarvitse arpoa että voinkohan mä syödä tota... Töistä treenaamaan kunnolla miehen kanssa, eli verenmaku suussa salille ja spinningtunnille. Kotona yhteissuihku miehen kanssa ja illalliseksi ilmakuivattua kinkkua, sushia, verinen pihvi ja IIISO lasi punkkua. Sitten sängylle makaamaan MAHALLEEN ja lukea rauhassa joku lehti. Sitten loppuilta akrobaattijumppaa miehen kanssa ja sitten nukkumaan just siinä asennossa johon sattuu nukahtamaan.

Ja onhan se ihan kiva sitten kun ei tarvitse rampata lääkärissä väh. kerran kk :confused1

Mutta vaikka on pitkä lista asioita joita odotan paljon, niin innolla odotetaan että saadaan käärö kotiin. Onhan siinä sitten aikaa katsoa miten nuo kaipaamani päivät saadaan järjestettyä :love7

Ihan paras aihe! laughing6 Mun itsekäs toivomuslista ei kyllä varmaan täysin toteudu, ennen kuin lapsi muuttaa joskus pois kotoa, mutta jos näillä aloitettaisiin: palautuminen, oman kropan saaminen omaan käyttöön, kunnon liikunta ja kaikki ne kielletyt ruoka-aineet!!

oijoijoi, eniten odotan että tää kamala närästys loppuis, suonenveto loppuis ja levottomat jalat rauhottuisivat. ja että vois joskus juosta bussille enkä aina myöhästyä siitä. ja hiiva, voi hiiva, sitä en ainakaan enää halua takaisin (niukku, mulla eka kierros melkein ohi, ja yöööööööööööök että on ärsyttävä vaiva! toivottavasti sulla menee ohi pian!).
ja että voisin antaa esikoisen rauhassa pomppia päälläni eikä tarttis koko ajan varoa mahaa. ja että pääsisin kumartelemaan ja poimimaan asioita. ja sais jo sitä homejuustooooooooooo.....

ps.kummasti tätä ketjua lukiessa alkoi myös tehdä mieli punkkua :)

Oivoi, mistäs sitä aloittaisi?

Päivät ilman etovaa oloa, kilojen takaisin saantia tai erityisesti sitä, että lihakset palautuisivat, verenmaku suussa-treeniä, ihmisten kanssa juttelua jostai muustakin, kuin mahasta ja raskaudesta, mahallaan nukkumista, syömistä ilman miettimistä, levottomien jalkojen loppumista (!!) ja hetkiä vaatekaapin edessä, jolloin sieltä jotain mahtuisi päälle :dance008

Mutta voi, näitä pieniä potkuja jää kaipaamaan :love017

Jatkan vielä; haaveilen joulusta, koska silloin kielletyt herkut ovat taas sallittuja, eli se punkku ja juustot! Ja koska mulla on raskausdiabetes, olen joutunut luopumaan monista herkuista, joista suklaa palaa elämääni viimeistään jouluna. Olen jo listannut mielessäni mitä punaviinejä ja konvehteja ostan. En halua humaltua enkä varmasti uskalla juoda kuin pienen lasillisen kerrallaan, mutta tärkeintä onkin maku. Kuola valuu jo.

Itsehän päätimme viimejouluna, että alamme pikkusisarta yrittämään. Miestä nauratti kun sanoin, että on vajaa neljä kuukautta aikaa saada vauva alulleen, sillä en aio jättää ensikään jouluna ruokia syömättä! ;)

Eniten kaipaan kielettyjä ruokia, SUSHIA, homejuustoa/muita juustoja, valkkaria... :) myös olis mukava pystyä kävelemään ilman, että sattuu ja supistelee tai vauva potkii virtsarakkoon. Myös mahallaan nukkumista kaipaan sekä seksiä ilman että tarvii varoa ja miettiä liikaa. :) kyllähän niitä on... :D eniten tietysti odottaa tätä ihanaa pientä mikä kovin tuolla mahassa myllää! <3

-Sanuliini & papu 32+6-

Hahhahhaa!!! Mulla myös joulu mielessä jo näin hyvissä ajoin. Miestä nauratti kovasti, kun aloin yks ilta luettelemaan, mitä kaikkea ihanaa jouluna syödään. Ehkä eniten graavikalat on mielessä.

Tietty vauvaa, mutta se nyt on aika selvää. Älkää kovasti tuomitko mammat, mutta kaipaan oikeasti viiniä/skumppaa!! Ja niitä kaikkia ihania haisevia juustoja ja "kiellettyjä" leikkeleitä. Kovaa treeniä kaipaan myös ja niitä vaatteita/kenkiä, joita en ole voinut käyttää turvotuksen/lihomiseen taka. Kaipaan myös kunnon sänkypuuhia. Mieheni on ihan hysteerinen seksin suhteen, kun pelkää sattuttavansa lasta varmaan isolla vehkeellään...hohhoijaa.

Meillä on mies päättänyt mun alapään olevan vaavin aluetta toistaiseksi, viimeisin&viimeinen yritys päättyi siihen, kun toukkanen painautui ihan koko voimallaan mun alavatsaa vasten ja yritti päästä tutkimaan, kuka hänen rauhaansa häiritsee. Se tuntui musta "vähän" oudolta ja aloin nauraa tyrskiä ja mieskin luovutti ja totes, että jatketaan synnytyksen jälkeen. Toisaalta harmi kun nyt ei tarttis miettiä ehkäisyä eikä mitään, mutta ei hirveenä huvita kummiskaan. Ne lupaukset/varoitukset, että naisesta tulee oikee seksipeto raskauden aikana oli vähän turhia. :/ Joten kyllä odotan paikkojen ja halujen palautumista. :D

Ei muullakaan mitään älyttömiä himoja ollut todellakaan, mutta ole sitä kiva muutakin kuin kädestä pidellä ;)

Takaisin