Mitä mies sanoi kun kerroit positiivisesta testistä?

Ciciro

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tuli tällänen mieleen aloittaa kun itse laitoin viestillä kuvan kahdesta viivasta johon tuli vastaus: Onko meidän kuumemittari rikki? :D

Mitenkäs muilla?
 
Mä en enää muista mikä oli miehen kommentti, vai oliko se "aha".. siis yhdessä sovittiin ehkäisyn pois jättäminen, joten yllätyksenä ei tullut.

Olin ollut pitkän työputken poissa kotoa ja kotiinpaluu päivänä meidän oli tarkoitus lähteä yhdessä ulos vapaapäivän viettoon.. edellisenä päivänä mulla olisi pitänyt alkaa uusi kierto, joten ennen uloslähtöä päätin testata että johtuuhan tämä "viivästys" työstressistäni. Häilyvä viiva kun testiin tuli, kävelin miehen luo testi kädessä ja sanoin et jospa minä en varulta alkoholijuomiin tänä iltana koske. Sanoin vielä etten varmaksi osaa testin tulosta sanoa, tehdään vielä toinen myöhemmin. No kaupungilla käytiin ja uuden testin ostin matkalla. Tämähän piti sitten heti kotiin päästyä testata ja toinen positiivinen tulos tuli. Mies myönsi myöhemmin, että vasta ensimmäisessä utrassa hän tajusi, että uusi perheenjäsen on tulossa.
 
Me tehtiin testi yhdessä aamulla. Olin edellisenä iltana kertonut epäilyistäni ja ostin testin seuraavana päivänä. Molemmat oli onnesta soikeina ja mies ylpeä. Meistä on hyvä kuva otettuna vessan peilistä testitikku kädessä. Itse näytän lähinnä järkyttyneeltä :bag:
 
Meillä taisi sanoa "oikeesti?" :) sinänsä tuskin tuli yllätyksenä, kun oltiin yhteistuumin jätetty ehkäisy pois. En ollut kuitenkaan sanonut miehelle, että menkat olis myöhässä ja että haen apteekista raskaustestin, että siinä mielessä kuitenkin tuli uutinen hieman puskista. Mutta iloinen on ollut, kuten minäkin :Heartred
 
Mies ei eka uskonut kun tein testin rv 3+3 ja viiva oli suht haalea mutta näkyvä kuitenkin. Seuraavana pv tein digin josta sitten uskoi asian todeksi :) vauvaa oltiin yritetty joten oli iloinen asiasta mutta en muista mitä tarkalleen sanoi.
 
Meillä meni niin että tietysti kun oltiin toivottu plussatestiä pidempään, oli niitä negojakin sitten tehty... Tein ekan plussani kauppareissun jälkeen iltasella kun oli pakko napata kaupasta halpistestereitä mukaan. Mies sitten lönötti olkkarissa lukemassa jotain kun viipotin liuskan kanssa ilmoittamaan että kaksi viivaa tuli heti. Mies ei ees nosta katsettaan kirjasta vaan totee "ai jaa" tosi laimeasti, ilmeisestikin vaan luuli että taas negaa. Siinä loikin sitten tasajalkaa ja mylvin että OON RASKAANA, sitten mies tajuaa että jaaaa siis positiivinen testi vihdoin ja onnistui sitten toteamaan että hienoa. Vähän oli kyllä hämmentynyt. Naureskelin jälkeenpäin kun huomasin että mies oli just vähän ennen ku menin ilmottamaan hälle positiivisesta testistä ni laittanut facebookissa sivuilleen biisin nimeltä "It's all over" :grin Syyttelin sitten vitsillä että jaaa sitä on nyt kaikki ohi vai, vaikka hyvin kyllä näin että biisi oli linkattu ennen ku kerroin uutisesta.
 
Meillä tuli vaan " Arvasin." :D Olin kuulemma käyttäytynyt jotenkin eri tavalla, jättänyt esim. alkoholia vähemmälle ja mennyt nukkumaan normaalia aiemmin tietämättäni. Töiden jälkeen kävin hakemassa testin kun tuntui ettei kuukautisia ollut kuulunut pitkään aikaan vaikka samantapaisia oireita oli ollut useampaankin otteeseeen. Me saatiin tietää vasta viikoilla 7+2, seuraavalla viikolla varhaisultra vahvisti viikot 8+1. Mies on kyllä aktiivisesti ollut mukana neuvolassa ja ultrassa, mutta tuntuu ettei ole vieläkään tajunnut tai sitten ottaa asian h y v i n tyynesti ja lähinnä mun menoa ja intoilua rauhoitellen.. :D Veikkaan että asia realisoituu vasta synnytyksen jälkeen..
 
Minä en ees kerenny kertoa sille kun se löysi testin roskiksesta... Mutta oli mielissään ja sanoi että löysin semmosen jutun tuolta...
 
Kaikkia kohteliaisuussääntöjä vastaan ilmoitin kylmästi tekstiviestillä. Moi, meille tulee vauva. Viikkoja 5+2 ja laskettu aika 30.3.2016.
Mies soitti takaisin. Mistä sä tiedät?
Käytiin sitten ostamassa kukkia myöhemmin.
Laskettu aika siirtyi ultrassa 6.4.2016 asti eli olin plussatestin tehnyt oikeasti 4+1 :) ihmetelinkin kun näkyi haileasti. Vasta ultran jälkeen sanoi että tästä se odotus alkaa, rakenneultran jälkeen jo soitteli reteenä ympäri kyliä ja osti sikareita. Voi noita miehiä!
 
Isännälle jokkainen soittanu ja kyselly et onko jottai jääny kertomatta? Ollaan oltu silleen öööö ei? Alkanu kauhee tenttaus kaikesta ja loppuje lopuks kysyneet että millo laskettuaika :grin Ollaan vaan ihmetelty et mistä hitosta ne on saanu kuulla kun mun kaverit ei tiijä isännän sukulaisia/kavereita, isännän vanhemmat toki tietää mut en usko... kait se on sit isännän 2x serkkua jotka on varmaan möläyttäny kun olen heillä käynyt kylässä ollessa oksentamassa :joyful:
 
Me oltiin lähdetty viikonlopuksi Omanin vuorille patikoimaan, ja mulla oli ollut koko menomatkan menkkamaisia kipuja, vaikka menkkoja ei kuulunut. Yritystä oli takana jo 5kk, joten toivoin hartaasti että nyt olisi napannut, ja juteltiin asiasta miehen kanssa pitkän kuuden tunnin ajomatkan aikana.

Seuraavana aamuna heräsin aikaisin kun en saanut enää jännitykseltä nukuttua, ja hipsin hotellin vessaan tekemään testin. Plussahan sieltä pamahti, ja sulattelin ensin hetken asiaa itsekseni vessassa ennen kuin kipusin takaisin nukkuvan miehen viereen sänkyyn ja herätin sen sanomalla että meille tulee vauva. Miehen silmät rävähti hetkessä auki, ja se sanoi ihan pöllämystyneenä "Whaaaat? Really?!" Oli jotenkin ihan pyörällä päästään uutisesta, vaikka oltiin tosiaan jo tovi yritetty. :)

Ensimmäistä kertaa se taisi vasta varhaisultrassa ihan kunnolla tajuta että mun mahassa oikeasti kasvaa pieni ihmisen alku. Sanoi itsekin että sitten se vasta kunnolla konkretisoitui kun siellä kuuli vauvan sydänäänet.
 
en kertonu asiaa ehkä parhaalla mahollisella hetkellä, mutta reaktio oli ihana :) tein siis testin aamuyöstä ku heräsin vessaan jolloin mies oli vasta tullu baarireissulta eikä siis ollut ihan vesiselvänä :grin en vaan voinut odottaa kertomista joten heti testin ollessa valmis näytin sen. päästettiin molemmat pikku itkut jonka aikana mies sai sanottua että 'teet musta maailman onnellisimman miehen' :happy:
 
Takaisin
Top