Ekan synnytyksen jälkeen otinkin yhdet verkkopöksyt ja yhden jättisiteen kotiin kun tuntui siltä että se jälkivuoto oli niin järjetöntä. Noh, jäi käyttämättä mutta jätin sitten kaappiin jemmaan kun toista muksua rupesin odottamaan. Eka synnytys käynnistyi vesien menolla kotona, ja sairaalaan kun päästiin niin olin aivan litimärkä niin ajattelin että jos sama toistuu on sitten kivempi istua autossa siinä kunnon vaipassa. 
Mutta siis itse kysymykseen niin kyllä se sairaalan mekko oli siihen tarkoitukseen ihan loistava! Eihän ne ulkonäöllä oo pilattu, mutta siinä tilanteessa se ei kyllä ole päällimmäisenä mielessä. Helppo pitää vauvaa iholla siinä, eikä tosiaan tarvi miettiä sotkuja. Niin ja helppo vilautella paikkoja kun kätilö halusi tarkistaa alakerran kunnon.
Tän toisen kanssa mulla nousi maito oikein rytinällä toisena päivänä, niin vedin imetysliivit ja liivonsuojat päälle aina kun lähdin sinne käytävälle hiihtelemään ettei ihan märkänä tarvinut kulkea... Ja omat säärystimet/joogaaukat oli käytössä kun jalat paleli. Muuten sairaalan vermeissä viihdyin oikein hyvin.