Mitä mielesi tekee juuri nyt?

Noaidi

Keskustelun kolmiottelija
Tammikuiset 2023
No siinäpä se tuli, mitä mielesi tekee juuri nyt? :Face Savouring Delicious Food: :Green Apple::Tangerine::Banana::Lemon::Strawberry::Slice Of Pizza::Hot Dog::Hamburger::Doughnut::Cookie:

ps. lähinnä tarkoitettu ruokamielitekoihin, ihan vain selvennyksenä. :rolling:
 
En pääse yli siitä, että mun tekis mieli syödä oikein rapeaa pekonia ja kylmiä kirsikkatomaatteja. 🤤🥓🍅

Mikä yhdistelmä. :laughing021

Täytyy varmaan käydä kaupassa. 🤔
 
En pääse yli siitä, että mun tekis mieli syödä oikein rapeaa pekonia ja kylmiä kirsikkatomaatteja. 🤤🥓🍅

Mikä yhdistelmä. :laughing021

Täytyy varmaan käydä kaupassa. 🤔
Siis kieltämättä kuulostaa aika hyvältä!

Mun tekis ihan hirveästi mieli jotain burgeria 🤤 ei mitään hese- tai mäkkipullaa vaan jossain yögrillillä väännetty rasvaa tihkuva kunnon burgeri. 😂 Mä en ees muista koska viimeksi oon moista syönyt.
 
En pääse yli siitä, että mun tekis mieli syödä oikein rapeaa pekonia ja kylmiä kirsikkatomaatteja. 🤤🥓🍅

Mikä yhdistelmä. :laughing021

Täytyy varmaan käydä kaupassa. 🤔

No niin. 😀🤭
Ei ole parissa päivässä mieliteot kaikonneet niin tänään rennon sunnuntain kunniaksi päätin aamupalaksi kokeilla tätä. 😀

Siinä valmistus vaiheessa, kun se pekonin haju leijaili ulos tuolta uunista, 🤢 niin ajattelin, että tää on virhe! 🤮

Mutta sitten..
Ai, että miten hyvää olikin oikein ylikypsä suussa murenevan rapea suolainen pekoni sekä kylmät, mehukkaat ja raikkaat kirsikkatomaatin siivut. 🤤👌

Oli mulla lautasella lisäksi kananmuna, kurkkua ja vesimelonia, mutta tomaatti-pekoni yhdistelmä vei voiton. 😅🥓🍅

Oli vesimeloni myös ihanaa!! 🍉🥰

Ja kuinka hyvää on toi appelsiinimehu mitä saa kaupassa ite puristaa siitä masiinasta. 🤤❤️🍊
 
Kävin just kaupassa ostamassa kunnon valikoiman erilaisia kauravälipaloja. Mukaan tarttu myös kalinka-jugu 🤤 vanilja ja pohjalla sellanen päärynäherkku. Ei oo kyllä koskaan ennen tullu mielenkään ostaa tätä kyseistä makua 😄 tai vuosiin jogurttiakaan kyllä. Kaupassa iski myös älytön himo säilykepershikoihin. Kunnon nostalgiatrippi ysärille täällä näiden himojen kanssa 🤣
 
Kuulostaa ehkä vähän rajulta, mutta nyt tekisi mieli sitruunaa. Tai jotain yhtä hapanta ja raikasta 🍋
 
Just nyt tekis mieli sushia, mutta ihan vain sen takia, kun sitä en saa syödä. Pidempään on tehny mieli poronlihaa, vaikka muuten aika kasvispainotteisesti syön. Ootan, että pääsen äitin luo Lappiin, hän on luvannu tehä poronkäristyksen 😋
 
Valmista hotelliaamupalaa, pehmeäksi hautunutta puuroa voi silmällä, kuumia cocktail-piirakoita +munavoita, muutama lihanakki, riisimuroja ja jugurttia, automaatin lattekahvia tiramisukakun ja 🍌 palojen kera.
 
  • Tykkään
Reaktiot: MMV
Jotain kylmää ja raikasta, mutta ei imelää. Puolukkasmothie ois kova juttu!
 
Takaisin
Top